معاون رئیس جمهور خبرداد؛

تکمیل آزاد راه تهران - شمال طی ماه‌های آینده

معاون رئیس جمهور با تأکید بر اینکه تکمیل و بهره برداری از آزاد راه تهران - شمال یکی از اولویت‌های دولت است، گفت: براساس پیش بینی‌ها این پروژه طی ماه‌های آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدباقر نوبخت عصر جمعه از روند اجرای ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت - قزوین در محدوده منجیل در شهرستان رودبار بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عدم تکمیل و بهره برداری از هشت کیلومتر باقیمانده این آزاد راه در ایام تعطیل و پیک مسافرت‌ها سبب ایجاد ترافیک سنگین و نارضایتی هموظنان شده است.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر اینکه تکمیل و بهره برداری از این آزاد راه یکی از اولویت‌های دولت است، گفت: البته باید یادآور شوم که هشت کیلومتر باقیمانده به دلیل صعب العبور بودن نیازمند احداث تونل و پل است که دولت در تلاش است به رغم سختی کار هر چه سریع‌تر این پروژه بهره برداری و مورد استفاده هموطنان قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تکمیل این مسیر نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است، بیان کرد: از این مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان آن برای امسال و مابقی نیز برای سال آینده تأمین می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه براساس ارزیابی‌های صورت گرفته آزاد راه تهران - شمال طی ماه‌های آینده تکمیل می‌شود، ادامه داد: در سطح پروژه‌های مختلفی در زمینه راهسازی در حال انجام است.

انتهای پیام/پ

 

وضعیت بزارگراه تهران شمال به کجا رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.