راه اندازی سه سامانه اطلاع رسانی اداره راهداری خراسان جنوبی

سه سامانه جدید برای اطلاع رسانی در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راه اندازی شد.

فخاران مدیر کل  روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: دسترسی آسان و فراگیر به طیف وسیعی از اخبار و روزنامه‌ها با راه اندازی سامانه‌های اطلاع رسانی و اخبار با عناوین کیوسک مطبوعات، تازه‌های جراید و سامن انجام شد.

او افزود: سامانه آنلاین مدیریت نمایشگر‌ها با نام مخفف سامن در راستای گسترش ارتباطات، ارتقاء سطح اطلاع رسانی، انتشار سریع اخبار، تحقق دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان راه اندازی شد.

فخاران  بیان کرد: برای دسترسی به این سامانه نیازی به اینترنت نبوده و دسترسی از طریق اینترانت سازمان برای تمامی همکاران مقدور است.

 مدیر روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  اظهار کرد: تمامی کاربران با وارد کردن آدرس samen.rmto.ir می‌توانند به راحتی به تمامی جراید، روزنامه‌های چاپی، آخرین اخبار اداره کل، اعلانات و گزارش‌های تصویری منتخب دسترسی داشته باشند.

او عنوان کرد: دو سامانه کیوسک مطبوعات و تازه‌های جراید نیز در قسمت پایین سایت خبری استان راه اندازی شده است.

فخاران ادامه داد: کاربران می‌توانند با دسترسی به بیش از ۹۳ روزنامه در دسته بندی‌های عمومی، ورزشی، اقتصادی، استان‌ها و امکان جستجوی روزانه و آرشیو ماهانه، اخبار مورد علاقه خود را مشاهده و مدیریت نمایند که بزودی روزنامه‌های استانی هم به این کیوسک مطبوعات اضافه خواهد شد.

انتهای پیام / ط آ

دسترسی به سامانه سامن بدون نیاز به اینترنت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.