۵۰ زندانی جرائم غیر عمد کهگیلویه و بویراحمد آزاد می‌شوند

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد این استان آزاد خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بین اعیاد قربان تا غدیر آزادسازی ۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان را با همکاری خیرین را خواهیم داشت . 

او با بیان اینکه پوشش حمایتی خانواده‌های زندانیان ضروری است، افزود: انجمن حمایت از زندانیان فعال شده، اما باید فعالیت دستگاه های حمایتی در این محور به شکل بهتری شکل بگیرد . 

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است که دولت ردیف بودجه ای حمایتی برای خانواده زندانیان را در نظر بگیرد . 

جمیاری گفت: می طلبد که مسئولان به نحو مطلوب‌تری در فکر خانواده های زندانیان باشد . 

وی با اشاره به برنامه ریزی جهت کاهش جمعیت کیفری، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ نفر از زندانیان مشمول عفو رهبری شده که ۶۰۰ نفر آزاد و بقیه جامعه هدف نیز مشمول تخفیفات مختلف شدند . 

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات فرهنگی و توانمندسازی زندانیان، عنوان کرد: همکاران ما در سازمان زندان ها، با وجود کمبودها، با روحیه جهادی فضایی برای بازپروری زندانیان را فراهم کرده اند . 

جمیاری از اجرای صدها برنامه فرهنگی در اداره کل زندان ها خبر داد و اضافه کرد: فعالیت های خوبی در این راستا شکل گرفته است. 


انتهای پیام/ط

آزاد شدن ۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.