رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا؛

جوان گرایی در اولویت برنامه‌های پلیس امنیت اقتصادی در کشور

سردار مقیمی بیان اینکه نوآوری و تحول باید در اقدامات پلیس امنیت اقتصادی مشاهده شود، افزود: سعی در جوان گرایی کادر خود داریم.

جوان گرایی در اولویت برنامه‌های پلیس امنیت اقتصادی در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بحث ساماندهی فعالیت اقتصادی مرزنشینان را در دستور کار خود داریم تا در بحث قاچاق کالا به قاچاق کالای خرد نپردازیم.

او افزود: کاهش میزان توزیع کالای خارجی در بازار، کاهش تمایل شهروندان به نگهداری از دارایی‌های خود در منازل، افزایش دستگیری قاچاق کلان در حوزه کالا و ارز و غیره از جمله پرونده‌های مورد بررسی ما هستند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: موضوع استقرار ناجا در مبادی و سامانه‌های رسمی سازمان‌ها در حال انجام است و توفیقات عالی را در این خصوص به دست آوردیم.

سردار مقیمی با بیان اینکه از جهت ساختاری و سازمانی مشکلی نداریم، گفت: سعی کردیم نیرو‌های دارای خلاقیت، تعهد، تدین، درست کاری، پیرو ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبری که از شاخصه‌های جذب نیرو در پلیس امنیت اقتصادی است را جذب کنیم.


بیشتر بخوانید: آغاز فعالیت پلیس ویژه اطفال و افراد زیر ۱۸ سال در پایتخت


او با بیان اینکه نوآوری و تحول باید در اقدامات پلیس امنیت اقتصادی مشاهده شود، افزود: سعی در جوان گرایی کادر خود داریم و میانگین ۲۰ سال خدمت را برای نیروهای خود انتخاب کردیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: سرهنگ سهراب بهرامی به عنوان جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا منصوب شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار