انجام ۱۵ هزار سفر با ناوگان عمومی خراسان جنوبی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت:سفر‌های انجام شده در اولین ماه از فصل تابستان با بیش از ۱۵ هزار سفر افزایش ۶ درصدی داشت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، شهامت، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: سفر‌های انجام شده در اولین ماه از فصل تابستان با ۱۵ هزار و ۶۷۷ سفر و ۱۷۰ هزارو ۹۹۹ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشت.


او افزود:هم اکنون ۵۹۷ دستگاه انواع وسیله نقلیه عمومی برون شهری اعم از ناوگان اتوبوسی ویژه، vip، ناوگان سواری کرایه و مینی بوسی در بخش حمل و نقل مسافر فعالیت دارند.


شهامت گفت: استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کرمان بیشترین مقاصد سفر مسافران از مبدأ خراسان جنوبی است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: کنترل و نظارت بر وضعیت پایانه‌های مسافری، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، مراکز مکانیزه معاینه فنی با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط تا پایان اجرای طرح تابستانی در دستور کار تیم‌های نظارتی این اداره کل قرار دارد.


شهامت گفت: مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفر‌های تابستانی می‌توانند از طریق سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نظرات خود را ارائه کنند.
انتهای پیام/ب


افزایش ۶ درصدی مسافرت در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار