آذری جهرمی در جمع خانواده شهید اسحاقی و شهیدان جنیدی گفت:

مسئولان نباید خود را از مردم جدا کنند

وزیر ارتباطات در سفر به جنوب شرق تهران در منزل شهید علی اسحاقی و منزل مادر شهیدان جنیدی حضور پیدا کرد و از خانواده این شهیدان قدردانی کرد.

دولت برای رفع تمتامی مشکلات اقتصادی مردم تلاش می‌کند/ مسئولان نباید خود را از مردم جدا کنندبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر ارتباطات در سفر به جنوب شرقی استان تهران در شهرستان قرچک در منزل شهید علی اسحاقی از کارمندان مخابرات حاضر شد و از خانواده این شهید تقدیر کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدار تأکید کرد: فارغ از شعارها، این نظام و انقلاب مدیون ازخودگذشتگی‌های شهدا است. وی با ذکر خاطراتی از برادر شهید خود، سختی و مشقت خانواده شهدا را بسیار عنوان کرد و از صبر و بردباری آنان در برخورد با مشکلات تقدیر کرد.

آذری جهرمی همچنین در سفر به پیشوا با حضور در منزل مادر شهیدان جنیدی، صبر و استقامت وی تقدیر کرد. مادر شهیدان جنیدی نیز در این دیدار، گفت: صبر ما در مقابل صبر اهل‌بیت و مصیبت‌های آنان چیزی به‌حساب نمی‌آید و کاری انجام نداده‌ایم.

وی به وضع اقتصادی مردم اشاره کرد و از وزیر ارتباطات و تمام مسئولان خواست که برای رفع این مشکلات تلاش کنند. آذری جهرمی نیز به دلایل ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: این مشکلات از جنگ اقتصادی ناشی می‌شود و البته عملکردها نیز تأثیرگذار بوده است.

وی با تأکید به اینکه این تکانه‌های اقتصادی آسیب بسیاری به مردم وارد کرده، افزود: دولت با تمام توان تلاش می‌کند که این شرایط و مشکلات را مدیریت کند. آذری جهرمی این شرایط را فرصتی برای رونق تولید دانست که رونق تولید می‌تواند اوضاع اقتصادی را بهتر کند.

دولت برای رفع تمتامی مشکلات اقتصادی مردم تلاش می‌کند/ مسئولان نباید خود را از مردم جدا کنند

وی به سال‌های ۵۸ و ۵۹ که ترور و جنگ در کشور وجود داشت، اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون نیز در حال جنگ اقتصادی هستیم و ما به‌عنوان مسئول باید از مردم جدا نباشیم و برای کاهش این مشکلات تلاش کنیم. وزیر ارتباطات به تدبیر مقام معظم رهبری برای ایجاد همدلی و هماهنگی در بخش‌های مختلف کشور برای بهتر شدن امور اشاره و اظهار امیدواری کرد با تلاش همدلانه مسئولان شرایط اقتصادی کشور بهتر شود.

در پایان این دیدار، آذری جهرمی با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت این مادر شهید قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار