برگزاری ۱۰۹ ویژه برنامه به مناسبت دهه ولایت و امامت در استان زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در دهه ولایت در مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان خبرداد.

برگزاری ۱۰۹ ویژه برنامه بمناسبت دهه ولایت و امامت در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در دهه ولایت ۱۰۹ ویژه برنامه در مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: برگزاری جشن محوری تبیین غدیر خم، برگزاری مراسم تبیین غدیر، دیدار با سادات، جلسات تبیینی غدیر شناسی، تجمع بزرگ غدیریون، اعزام مبلغ، نشست پیام غدیر، کارگاه تخصصی غدیر شناسی از برنامه‌های دهه ولایت است.

وی همچنین ویژه برنامه کاروان نشاط و معنویت، مسابقه کتاب‌خوانی، نشست جوانان با محوریت ولایت‌پذیری و دشمن‌شناسی، جشن غدیر، اطعام غدیر در مناطق محروم و پخش آش نذری برای سه هزار نفر از برنامه مهم و شاخص دهه ولایت دانست که در این ایام برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به محور‌های برنامه‌های دهه ولایت در استان زنجان اشاره کرد و گفت: معرفی و تبیین فلسفه غدیر، تبیین فرهنگ علوی و ترویج زیارت غدیریه از محور‌های مهم این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: بیش از ۵۱۳ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان در دهه ولایت اعزام می‌شود که از این تعداد ۴۱۱ نفر مبلغ و ۱۰۲ نفر مبلغه هستند.

وی گفت: بر اساس برنامه هیئت‌های محوری میزبان ویژه برنامه عید غدیر در استان خواهند بود.
 
انتهای پیام/ن
 

برگزاری  ویژه برنامه به مناسبت دهه ولایت و امامت در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.