مدیر کل صداوسیما در دیدار با رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان، گفت:ایجاد و حفظ ارتباط موثر جوانان و مساجد باعث رشد اعتقادی و مذهبی جوانان می شود.

ایجاد و حفظ ارتباط موثر جوانان و مساجد باعث رشد اعتقادی و مذهبی جوانان می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر کل صداوسیما در دیدار با رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان، این سازمان را نهادی مردمی و برگرفته از متن انقلاب برای احیای فرهنگ دینی عنوان کرد .
 
 لطیفی با اشاره به نقشه تاثیرگذار مساجد در تقویت اعتقادات و باور‌های دینی و همچنین تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط چند سویه میان مسجد، خانه و مدرسه اظهار داشت: ایجاد و حفظ ارتباط موثر جوانان و مساجد قطعاً باعث رشد اعتقادی و مذهبی جوانان شده و تاثیرات فراوانی را در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد داشت.

وی ترویج مسجد محوری در فعالیت‌های جوانان را از اولویت‌های رسانه استانی برشمرد و گفت: صداوسیمای استان همواره تلاش کرده تا در برنامه‌های مختلف به ویژه در حوزه جوانان به این موضوع پرداخت نماید که در این راستا می‌توان به تولید برنامه مسجد اوشاقلاری اشاره کرد که حضور نوجوانان و جوانان در مساجد فعال زنجان و فعالیت‌های مختلف آنان با محوریت مسجد، روحانیت و بسیج به تصویر کشیده می‌شود.

رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از اهتمام ویژه صداوسیمای استان به موضوعات و مباحث دینی، اعتقادی و مذهبی گفت: ما در سال‌های اخیر شاهدیم که رسانه استانی در این زمینه خوب عمل کرده و نیرو‌های متعهد و جوان صداوسیما استان برنامه‌های خوبی را مانند راه روشن تولید و پخش می‌نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی از برنامه ریزی سازمان متبوع برای ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی در مساجد خبر داد و گفت: قصد داریم با همکاری و تعامل با نهاد‌های متولی امر بحث ساماندهی مساجد، حضور پررنگ و موثر روحانیت در مساجد و ایفای نقش محوری در فعالیت‌های فرهنگی در کنار سایر نهاد‌های فرهنگی را انجام دهیم که کار‌های مقدماتی آن آغاز شده است.

وی در ادامه از آمادگی کامل این سازمان برای افزایش تعاملات و همکاری‌ها فی مابین خبر داد.
 
انتهای پیام/ن
 

دیدار مدیرکل صداوسیما با مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.