بسته حوادث ۲۲ مردادماه ۹۸؛

نگاهی به حوادث امروز سه شنبه ۲۲ مرداد در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲۲ مرداد ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز سه شنبه ۲۲ مردادماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

خودرو‌های حامل موادمخدر در بن بست پلیس

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، مأموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس پیشگیری شهرستان هندیجان، با اقدامات تخصصی طی ۲۴ ساعت به ۷ خودرو حامل موادمخدر، شامل: یک دستگاه ایسوزو، ۳ پژو ۴۰۵، ۲ پژو پارس و یک سمند شناسایی و متوقف کردند.

او اظهار کرد: در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی ۴۴ هزار و ۵۰۰ عدد قرص و آمپول نیروزا، ۲ هزار و ۸۰۰ قلم نوشت افزار، ۲ هزار عدد لوازم آشپزخانه و ۹۳ دستگاه سماور برقی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در این رابطه ۷ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کشف محموله قاچاق انواع تلفن همراه و قطعات یدکی خودرو

علی بویری فرماندار هندیجان گفت: یک فروند شناور حامل کالای قاچاق، دیروز با رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیز هوشیاری نیرو‌های دریابانی کشف شد.

او بیان کرد: این شناور قصد داشت از طریق مبادی غیر قانونی محوله خود به ارزش ۱۷۷ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال را وارد کشور کند.

بویری با اشاره به اینکه مبدا این کالا‌ها برخی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس بود، اذعان داشت: در این خصوص شناور مذکور توقیف و صاحبان آن به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان هندیجان با تاکید بر مبارزه قاطعانه با اینگونه قاچاق سازمان یافته افزود: تحقیقات تکمیلی برای دستگیری عوامل مرتبط با این محموله در جریان است و جزییات بیشتر آن در زمان دیگری اعلام خواهد شد.

علی بویری بیشترین تعداد کالا‌های کشف شده در این محموله را گوشی تلفن همراه عنوان کرد و افزود: ۲ هزار و ۶۸۹ دستگاه انواع تلفن همراه و تبلت، ۸۳۰ باطری گوشی و ۵۱۰ شارژر نیز در این محموله کشف و ضبط شد.

او اظهار داشت: در جریان کشف این محموله نیز ۱۴۵ دستگاه مبدل ارز دیجیتال و ۵۸۸ دستگاه پاور ماینینگ نیز ضبط و دراختیار مراجع ذیصلاح قرار گرفت.

فرماندار شهرستان هندیجان همچنین به کشف تعداد ۸ هزار قطعه انواع برف پاک کن مخصوص خودرو‌های خارجی در این محموله کشف شده اشاره کرد و گفت: علاوه بر این‌ها تعداد ۱۴ هزار و ۸۰ عدد انواع لامپ خودرو‌های خارجی در این محموله وجود دارد.

بویری بیان داشت: بر اساس بررسی‌ها تعداد یک هزار و ۱۳۶ دست پوشاک زنانه و ۲۸ هزار و ۸۰۰ قرص غیرمجاز نیز از این شناور متخلف ضبط شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار