افتتاح پروژه شبکه روشنایی شهرک صنعتی بجستان

با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شبکه روشنایی شهرک صنعتی بجستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن صالحی نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران در مراسم افتتاح پروژه شبکه روشنایی شهرک صنعتی بجستان، در مشهد گفت: تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور در دستور کار تمامی شرکت‌های استانی قرار دارد تا ضمن کمک به راه اندازی واحد صنعتی، توسعه و اشتغال مولد را برای این مناطق مهیا کند.

او ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی سازمان حمایت از سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته بوده لذا به شهرک‌ها و نواحی صنعتی که در این مناطق هستند و یا جدید ساخته می‌شوند توجه ویژه شده و مشوقات مختلف مانند قیمت حق انتفاع با درصد کم و اقساط طولانی و معافیت‌های مالیاتی بلند مدت داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران گفت: این پروژه عمرانی شامل ساخت شبکه روشنایی به طول ۳ کیلومتر و با هزینه ۲،۷۳۲ میلیون ریال تأمین و انجام شده است.

صالحی نیا افزود: با کمک‌های دولت پروژه‌های عمرانی متعددی اجرا و در حال ساخت و بهره برداری است تا واحد‌های صنعتی در حوزه زیرساخت دغدغه‌ای نداشته باشند.

او تصریح کرد: تمام برنامه‌ها و اقداماتی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور انجام شده به منظور رشد و توسعه واحد‌های صنعتی است تا صاحبان صنایع بهترین بهره گیری را داشته باشند.

انتهای پیام//ف. ح
 

ضرورت اهمیت حمایت از صنایع کوچک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار