بهره برداری از ۶۰ پروژه عمرانی و خدماتی در بردسکن

فرماندار بردسکن گفت: بیش از ۶۰ پروژه عمرانی و خدماتی در گرامی داشت هفته دولت دراین شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مجتبی شاکری فرماندار بردسکن در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۵۴ میلیارد تومان مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار می‌گیرند که یکی از این پروژه‌ها، آغاز عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای شهرستان است که بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان اعتبارات پروژه‌ها را به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: ۳۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان در مناطق روستایی و ۲۹ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در مناطق شهری است که در مجموع بیش از ۷۰ درصد اعتبارات این پروژه‌ها در مناطق روستایی می‌باشد.

 فرماندار بردسکن تعداد کل پروژه‌های قابل افتتاح را ۴۶ پروژه اعلام کرد و گفت: طبق دستور سازمان مدیریت برنامه و بودجه هیچ پروژه جدیدی در هفته دولت کلنگ زنی نمی‌شود مگر اینکه دارای کد اعتباری باشد.

شاکری با اشاره برمردم محور بودن پروژه‌های هفته دولت، افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان خدمات و دستاورد‌های دولت است و مدیران باید با اطلاع رسانی و انعکاس آن از طریق خبرنگاران مردم را در جریان خدمات انجام شده قرار دهند.
 
او تصریح کرد: برای ما کیفیت پروژه‌ها مهم‌تر از سرعت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها است، و این امر توجه ویژه مدیران را می‌طلبد تا منجر به پایین بودن کیفیت پروژه‌ها نشود.

فرماندار بردسکن گفت: مجوز ساخت بیمارستان ۱۷۰ تختخوابی بردسکن نیز گرفته شده است و با توجه به تعهد ۱۰ میلیارد تومانی خیران در ساخت این پروژه امید است هرچه سریع تر این تعهد محقق شود تا شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه نیز در این شهرستان باشیم.
 
انتهای پیام// د.ف
 

بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی بردسکن در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.