دستگیری ۳۹۵ متخلف زیست محیطی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری ۳۹۵ متخلف زیست محیطی در چهار ماهه اول سال ۹۸ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری ۳۹۵ متخلف زیست محیطی در چهار ماهه اول سال ۹۸ در این استان خبر داد.

مهرداد فتحی بیرانوند گفت با تلاش و کوشش محیط بانان فداکار و زحمتکش استان لرستان تعداد ۳۹۵ نفر متخلف زیست محیطی در ۴ ماهه نخست سال ۹۸ در این استان دستگیر شده و پرونده آن‌ها به محاکم قضایی ارجاع گردیده است.

فتحی بیرانوند اظهار داشت: بیشترین تخلف در حوزه صید آبزیان در منابع آبی استان اتفاق افتاده است که در این راستا ۱۱۷ تور ماهیگیری، ۴ دستگاه موتور برق، ۶۳ قلاب و ۸۳۷ قطعه ماهی از متخلفین کشف و ضبط شده است.

او  با اشاره به کاهش آمار شکار پستانداران بزرگ و حمایت شده در سطح استان بیان داشت: در جهت برخورد قاطع با شکارچیان و پیشگیری از وقوع جرم تعداد ۴۳ قبضه اسلحه از متخلفین زیست محیطی کشف و ضبط شده که از این تعداد ۳ قبضه آن‌ها سلاح بدون مجوز می‌باشد.

او  میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست در اثر تخلفات صورت گرفته را ۱۴۸۴۵۱۸۰۰۰ ریال اعلام نمود و بیان داشت: از این میزان ضرر و زیان، ۶۱۸۸۹۸۰۰۰ ریال وصول شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در کاهش تخلفات زیست محیطی گفت: جهت کاهش تخلفات زیست محیطی در سطح مناطق تحت مدیریت و آزاد از ابتدای سال تا کنون ۴۹۲ ساعت کلاس آموزش با حضور محیط بانان در سراسر استان برگزار شده است.

انتهای پیام/ب

۳۹۵ متخلف زیست محیطی در لرستان دستگیر شدند

برچسب ها: محیط زیست ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار