ایجاد مرکز تلفنی ثبت و بررسی شکایات شهروندان در نهاد ریاست جمهوری

ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده است که به دستور محمد اشرف غنی، جهت ایجاد سهولت در دریافت و بررسی شکایات، مرکز تلفنی ثبت و بررسی شکایات شهروندان ایجاد شده است.

ایجاد مرکز تلفنی ثبت و بررسی شکایات شهروندان در نهاد ریاست جمهوریبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده است که به دستور محمد اشرف غنی، جهت ایجاد سهولت در دریافت و بررسی شکایات، مرکز تلفنی ثبت و بررسی شکایات شهروندان ایجاد شده است.

فیض الله کاکر، رئیس دفتر اشرف غنی ایجاد این مرکز را جهت رسیدگی به مطالبات مردم و نظارت از عملکرد نهادهای دولتی مهم خوانده و خاطرنشان کرد این مرکز بر اساس هدایت مستقیم رئیس جمهور ایجاد گردیده است.

کاکر افزوده است: شهروندان کشور از داخل و خارج با تماس به شماره ۵۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته می توانند با نهاد ریاست جمهوری ارتباط برقرار نمایند و شکایات، نظرات و پیشنهادات خویش را به منظور رسیدگی و طی مراحل قانونی آن ثبت کنند.

به گفته کاکر، پس از ثبت شکایات، نظریات و پیشنهادات شهروندان، این موارد جهت طی مراحل به ادارات و مراجع مربوط ارسال می گردد؛ روند اجراآت آن نیز توسط تیم موظف تعقیب شده و چگونگی اجراآت برای شکایت کنندگان اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.