مسئول بسیج سازندگی استان کرمان خبر داد؛

محرومیت زدایی در استان کرمان با فعالیت گروه‌های جهادی

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: بیش از ۵۴۰ گروه جهادی با هدف محرومیت زدایی و مردم نوازی در سطح قشرهای مختلف بسیج در استان کرمان مشغول فعالیت هستند.

محرومیت زدایی در استان کرمان با فعالیت گروه‌های جهادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: بومی گزینی گروه‌های جهادی مزیت‌های زیادی دارد که آشنایی بیشتر با منطقه و حضور طولانی مدت در مناطق مشخص شده از مهمترین اهداف است.

او افزود: جوانانی که در این گروه‌های جهادی حضور پیدا می‌کنند علاوه بر خودسازی در جهت محرومیت زدایی، مردم داری و مردم نوازی که از اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی است گام بر می‌دارند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت:هدف فعالیت گروه‌های جهادی کمک به توسعه و کارآمدی نظام است.

او تصریح کرد:سازمان بسیج سازندگی تنها نهادی است که قانون و مقررات مجلس را دارد و بر همین اساس ما می‌توانیم با دستگاه‌های دولتی در زمینه‌های مختلف برای اجرای پروژه‌های کوچک، زودبازده وعام المنفعه موافقت نامه تنظیم کنیم.

پاداش بیان کرد: در سطح استان کرمان در سطح اقشار مختلف بسیج تا کنون بیش از ۵۴۰ گروه جهادی را ساماندهی کردیم که هر کدام از ان‌ها در بخش‌های تخصصی خوددر حال فعالیت هستند

او اظهار داشت: در بسیج مهندسین کشاورزی، طرحی را با عنوان ” بسیج همگام با کشاورز” را دنبال می‌کنیم که برای کشاورز در موقع کاشت، داشت و برداشت محصولات، بر اساس روش‌های نوین به کشاورزان آموزش می‌ده

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان افزود: جهادگران بسیج مهندسینِ صنعت، پالایش و ارزیابی مجتمع‌های کوچک و زودبازده را در راستای رونق و ایجاد اشتغال انجام می‌دهند و مشکلات و با بیان موانع آن‌ها در جلسات استانداری و کارگروه رفع موانع تولید، کمک می‌کنند که این واحد‌ها رونق خود را از دست ندهند.

پاداش گفت: بسیج حقوقدانان نیز در قالب گروه‌های جهادی، میز‌های حمایت حقوقی را در مساجد محلات مختلف استان برگزار می‌کنند تا هم مسجد رونق بیشتری پیدا کند وهم پایگاه‌های بسیج بتوانند ازظرفیت مسجد بهره بیشتری ببرند.

او اظهارداشت: در بسیج عشایری نیز، جهادگران ما حول محور عشایر در مناطق کمتر توسعه یافته خدمات مختلفی در عرصه‌های بهداشتی، درمانی، معیشتی ارائه می‌دهند و در راستای حل مشکلات عشایر از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/ح

گروه های جهادی موفق درمحرومیت زدایی از استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.