استاندار آذربایجان غربی؛

استفاده از ظرفیت‌های روستایی در جهت رونق اقتصاد و اشتغال استان ضروری است

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف روستایی در جهت رونق اقتصاد و اشتغال در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی  عصر امروز با حضور در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر ضمن بازدید از غرفه‌های استان اظهار کرد: بیش از ۳۰۰۰ روستا در استان وجود دارد که هر کدام ظرفیت‌های خاص خود را دارند؛ توجه و استفاده از این ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلفی مثل کشاورزی، دامپروری، زنبورداری و صنایع دستی، می‌تواند رونق بخش اقتصاد و اشتغال در استان باشد.

او در ادامه نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر را فرصتی برای معرفی بهتر ظرفیت‌های روستایی استان‌ها دانست و گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، آذربایجان غربی امسال با توانایی بیشتری در این نمایشگاه شرکت کرده و ظرفیت‌های روستایی خود بویژه در بخش تولید را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده که می‌تواند آثار مثبت اقتصادی را برای استان بدنبال داشته باشد.

شهریاری در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر، ضرورت تقویت حضور استان در این نمایشگاه در سال‌های آینده را مورد تاکید قرار داد.
 
انتهای پیام/م

 

بازدید استاندار آذربایجان غربی از چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.