در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان با استاندار شهریاری عنوان شد؛

برنامه ریزی بنیاد مستضعغان برای رفع محرومیت در شهرستان‌های چالدران و تکاب

رییس بنیاد مستضعفان با استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،استاندار آذربایجان غربی در جریان دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان ضمن اشاره به وضعیت اقدامات دولت در راستای رفع محرومیت از شهرستان‌های چالدران و تکاب تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در بنیاد مستضعفان وجود دارد امید آن داریم تا نگاه ویژه به همراهی با دولت برای رفع محرومیت از چهره برخی شهرستان‌های استان داشته باشد.

محمد مهدی شهریاری با تقدیر از تلاش‌های محمد سعید کیا رئیس سابق بنیاد مستضعفان، انتصاب پرویز فتاح را به سمت ریاست بنیاد مستضعفان تبریک گفته و افزود: با توجه به سابقه درخشانی که آقای فتاح در حوزه‌های مختلف از جمله کمیته امداد داشته امیدواریم در مسئولیت جدید نیز عنایت ویژه‌ای به آذربایجان غربی از طریق سرمایه گذاری هلدینگ‌های بنیاد مستضعفان داشته باشند.

رئیس بنیاد مستضعفان نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های استاندار شهریاری از سیاست‌های رفع محرومیت بویژه حذف رانت سوخت، از این خبر داد که بنیاد مستضعفان با درپیش گرفتن سیاست‌های یکپارچه برای محرومیت زدایی همراه دولت است.

پرویز فتاح گفت: مطالعات و برنامه ریزی‌های لازم برای رفع محرومیت از چالدران در دست اجراست.

وی با تاکید بر فعال سازی ظرفیت‌های راکد و توسعه ظرفیت‌های موجود ادامه داد: سیاست بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی و توانمندسازی است.

انتهای پیام/م

 

سفر رییس بنیاد مستضعفان به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.