تاکید بر رعایت ایمنی کار دستگاه‌های خدمات رسان حین حفاری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر رعایت ایمنی کار دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان حین حفاری حریم راه‌های استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، در جلسه هماهنگی فعالیت‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی و اتخاذ تصمیمات مناسب و اخذ مجوز‌های لازم در حوزه حریم راه که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان برگزار شده بود، بر حفظ کامل موارد ایمنی و آشکار سازی دستگاه‌های اجرایی استان اقدام کننده نسبت به حفاری در حریم محور‌های مواصلاتی تاکید کرد.

ارسلان شکری با اشاره به رعایت حفاری در انتهای حریم راه‌ها بر رعایت کامل مفاد مجوز‌ها در انتهای حریم راه‌ها برابر مجوز صادره و نیز به حالت اولیه برگرداندن حفاریها، مرتب و منظم سازی ناحیه حفاری از موانع، حفظ بخشندگی راه‌ها و ایمن سازی و رفع موانع به ویژه موانع صلب از ناحیه موسوم به ناحیه عاری از مانع حریم راه‌ها و رفع هرگونه خسارت احتمالی به جاده را بسیار ضروری و الزامی دانست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد: شایسته است سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیش از آغاز عملیات عمرانی جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی بدون فوت وقت موارد مربوط به مناطق باستانی و میراث فرهنگی را به اطلاع دستگاه‌های مربوطه برسانند.
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه هماهنگی فعالیت‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.