ارائه خدمت ۱۵۱ جایگاه سوخت در مرکز وشمال آذربایجان غربی به مسافران تابستانی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از آمادگی ۱۵۱ جایگاه عرضه سوخت مرکز وشمال آذربایجان غربی برای خدمت رسانی به مسافران تابستانی خبرداد.

احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: ۱۵۱ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، CNG و فروشندگی محور روستایی در سطح مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی آماده ارائه خدمات و سوخت رسانی به مشتریان و مسافران تابستانی هستند.

مجرد ضمن تاکید بر ضرورت سوخت رسانی و آسایش خاطر مسافران تابستانی گفت: میزان ذخیره سازی بنزین و نفتگاز بخش حمل و نقل در انبار‌های نفت منطقه مطلوب بوده و به جایگاه‌های سوخت تاکید شده خرید فرآورده‌های نفتی را بموقع انجام دهند و این موضوع بطور روزانه از طریق ستاد منطقه کنترل می‌شود.

او افزود: میزان متوسط مصرف روزانه بنزین در سطح مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر است و پیش بینی می‌شود براساس ذخیره سازی صورت گرفته تا پایان تعطیلات تابستانی مشکلی برای تامین بنزین جایگاه‌ها نداشته باشیم.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر نگهداشت و نظافت مستمر نمازخانه‌های بین راهی و سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌ها تصریح کرد: ارومیه یکی از شهر‌های دیدنی استان بوده و با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری و بخصوص با احیای دریاچه ارومیه شاهد ورود تعداد کثیری از مسافران تایستانی به این شهر زیبا هستیم.

مجرد افزود: کنترل کمی و کیفی سوخت با همکاری اداره استاندارد بصورت مدون در سطح جایگاه‌ها در حال انجام است و مشتریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تماس بگیرند.

او با بیان مطلب فوق تصریح کرد: در کمتر از ۷۲ ساعت به پیشنهادات و شکایات واصل شده به مرکز ۰۹۶۲۷ رسیدگی می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: طرح نظارت تابستانی کارگروه ستاد مرکزی خدمات سفر استان آذربایجان غربی با هدف تامین رفاه گردشگران از ابتدای تیرماه شروع شده و از کلیه توقفگاه‌های بین راهی و جایگاه‌های سوخت بازدید می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

ارائه خدمت توسط جایگاه های سوخت

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.