برنامه‌های جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اثر بخش و قابل تقدیر است

فرماندار ارومیه گفت: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برنامه‌های اثربخشی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، آموزشی اجرا کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علیرضا ملا محمدی زاده ضمن تبریک ۱۶ مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی با اشاره به توفیقات جهاد دانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف افزود:جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در سال‌های فعالیت خود، برنامه‌های اثربخشی را در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و کارآفرینی داشته که قابل تقدیر است و امیدوارم با اتکا به روحیه جوان و تعهد و سبقه جهادی همچنان در پیشبرد اهداف خود در این زمینه‌ها موفق بوده و یاری رسان دولت باشد.

او با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید بیش از پیش به مزیت‌های استانی برای اقدامات پژوهشی، فرهنگی و آموزشی خود توجه داشته باشد تا با بومی سازی بسیاری از دستاوردها، شاهد رونق و توسعه روزافزون آذربایجان غربی باشیم افزود: ابتکارات و نوآوری‌های چشمگیر جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف همواره مورد توجه مدیران دولتی در استان بوده و امیدوارم همکاری‌های دولت و جهاد دانشگاهی در آذربایجان غربی همواره رو به افزایش باشد.

ملامحمدی زاده با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد فرهنگی و پژوهشی، از آموزش و تحقیقات مختلف برای تحقق اهداف این نهاد انقلابی استفاده کرده و بی شک در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی موفق عمل کرده است گفت: حمایت‌های مقام معظم رهبری در کنار پشتیبانی رئیس جمهور و مدیران دولتی به ویژه در استان، مطمئناً تاثیر بسیار مثبتی در توسعه و پیشرفت جهاد دانشگاهی بخصوص در آذربایجان غربی داشته و خواهد داشت.

فرماندار ارومیه با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در تحقق اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد وافزود: جهاد دانشگاهی در توسعه علم و فناوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان نقش بسزایی داشته و مطمئناً با حمایت جدی مسئولان، می‌تواند نقشی تاثیرگذار در راستای توسعه استان داشته باشد.

او گفت: ظرفیت‌های امیدبخش جهاد دانشگاهی و فعالیت‌های رسانه‌ای خبرگزاری ایسنا می‌تواند در کمک به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقشی تعیین کننده داشته باشند.

ملا محمدی زاده با بیان اینکه جهاد دانشگاهی توانسته به عنوان یک نهاد انقلابی در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران موفق عمل کند گفت: جهاد دانشگاهی همواره در حفظ و انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کمک شایانی کرده و با همراه کردن قشر جوان در زمینه‌های فرهنگی و پژوهشی و تولید علم و آموزش و کارآفرینی گام‌های موثری برداشته است.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش‌های کاربردی بسیار موفق عمل کرده و نهاد‌ها و ادارات و سازمان‌ها می‌توانند ضمن همکاری و حمایت از این نهاد انقلابی، از دستاورد‌های تخصصی و علمی و آکادمیک این مجموعه در بخش‌های مختلف بهره‌مند شوند گفت: جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش عالی و آموزش مهارت‌های تخصصی و فوق تخصصی و ضمن خدمت کارکنان دولت در سطح استان، بسیار موفق عمل کرده و مطمئناً این نهاد با نیازسنجی می‌تواند خلاء‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه‌ها را در این زمینه شناسایی و براساس آن برنامه ریزی کند.

او با تاکید براینکه با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی در عصر کنونی، جهاد دانشگاهی می‌تواند با بروزرسانی علمی خود، سهمی بزرگ در آموزش دیگر مجموعه‌ها و به تبع آن توسعه همه جانبه کشور داشته باشد افزود: انتظار مردم از جهاد دانشگاهی بی شک بهره مندی از دستاورد‌ها و امکانات این مجموعه بوده و مسئولین نیز از این نهاد انقلابی انتظار دارند که با ارائه راهکار‌های علمی و پژوهشی در رفع مشکلات استان یاری رسان مدیران دولت باشد.

 

 

انتهای پیام/م

 

پیام فرماندار ارومیه به مناسبت تشکیل جهاد دانشگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.