آزمون استخدامی آتش نشانی آذربایجان غربی ۱۸ مرداد ماه برگزار می شود

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت:آزمون استخدامی آتش نشانی آذربایجان غربی ۱۸ مرداد ماه برگزار می‌شود که ۳۰۸۲ نفر برای تصدی مشاغل آتش نشانی به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، امین رستم زاده رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: در آزمون استخدامی آتش نشانان آذربایجان غربی ۷۰ نفر پذیرفته خواهند شد که آزمون در شهرستان‌های ارومیه با ۲۰۷۴ متقاضی و خوی با ۹۸۷ نفر متقاضی برگزار خواهد شد.
 
او گفت: بیشترین متقاضیان شرکت کننده در آزمون به ترتیب مربوط به شهرستان‌های ارومیه، خوی و بوکان با ۱۳۹۷، ۵۹۸ و ۲۷۶ داوطلب می‌باشد.
 
رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: این آزمون در مورخه ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ ظهر برگزار می‌شود و در اجرای آن ۱۲۰ نفر با جهاد دانشگاهی استان همکاری خواهند داشت.
 
رستم زاده گفت: محل آزمون شهرستان خوی در دانشگاه پیام نور و در ارومیه علاوه بر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی در دبیرستان‌های امام خمینی (ره)، شهید علیزاده و شهید مفتح برگزار خواهد شد.
 
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: کارت ورود به جلسه از ۱۴ مرداد ماه در دسترس خواهد بود و داوطلبان با پرینت آن می‌توانند به کارت ورود به جلسه آزمون دسترسی داشته باشند.
 
او در خصوص نقص‌های احتمالی در کارت ورود به جلسه و یا سایر مشخصات داوطلبان اظهار کرد:داوطلبان از روز شانزدهم و هفدهم مرداد می‌توانند برای رفع نقص‌های احتمالی به مرکز آموزش جهاد دانشگاهی ارومیه و خوی مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.