سرپرست وزارت آموزش و پرورش با خانواده شهیده دانش آموز چابهار دیدار کرد

سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه سفر به چابهار با خانواده شهیده دانش آموز سونا دشتی دیدار کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با خانواده شهیده دانش آموز چابهار دیدار کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان ؛  سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دیدار  با خانواده شهیده دانش آموز سونا دشتی اظهار داشت: قدردانی از خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان و قشر‌های مختلف مردم است و باید این خانواده‌ها در مناسبت‌های مختلف دیدار و دلجویی شوند.

او  افزود: خانواده شهدا مایه عزت و افتخار جامعه هستند و آشنایی دانش آموزان با مفهوم ایثار و شهادت و ترویج و گسترش این فرهنگ از ضرورت‌هاست.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: صلابت، امنیت، افتخار و عزت امروز در کشور مرهون خون پاک شهداست و درس بزرگ شهدا، شجاعت، ایستادگی و از خودگذشتگی است.

او تکریم خانواده شهدا و همچنین تبیین اهداف شهدا را وظیفه همه مسئولان نظام و بهترین اقدام در مسیر پاسداری از رشادت‌های آنان بیان کرد.

شهیده دانش آموز سونا دشتی در حادثه تروریستی انفجار تاسوعای سال ۱۳۸۹ چابهار به فیض شهادت نایل آمد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز پس از ورود به کنارک به اتفاق هیات همراه و استاندار و شماری از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه با زیربنای بیش از سه هزار و ۲۶۴ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح توسعه سواحل مکران را افتتاح کرد.

سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش روز جمعه به اتفاق هیات همراه و استاندار سیستان و بلوچستان در بدو ورود به چابهار مورد استقبال مدیرعامل منطقه آزاد، نمایندگان مردم چابهار و ایرانشهر در مجلس، فرمانداران چابهار و کنارک و جمعی از مقامات محلی شهرستان‌های چابهار و کنارک قرار گرفت.

امضای تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد چابهار و وزارت آموزش و پرورش برای مشارکت در ساخت پروژه مجموعه گردشگری، تفریحی، فرهنگی و اقامتی در منطقه آزاد چابهار، کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه رسالت و بازدید از حاشیه شهر کمب و مرادآباد از دیگر برنامه‌های سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش در چابهار بود.

کلنگ زنی ساختمان دانشگاه فرهنگیان چابهار در زمینی به مساحت سه هکتار از دیگر برنامه‌های سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به چابهار بود.

انتهای پیام/ع

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار