سرپرست وزارت آموزش و پرورش در چابهار؛

سیستان وبلوچستان استانی محروم در کشور است/ باید با نگاه ویژه برای رفع نیاز‌ها برنامه ریزی شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: سیستان و بلوچستان استانی عشایری، مرزی و محروم در کشور است که باید با نگاه ویژه و حساسیت بیشتر برای رفع کمبود‌ها و نیاز‌ها برنامه ریزی شود.

سیستان وبلوچستان استانی محروم در کشور است/ باید بانگاه ویژه برای رفع نیاز‌ها برنامه ریزی شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش چابهار گفت:سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش وسندی برای ارتقای کیفیت امر تعلیم وتربیت و توسعه عدالت آموزشی است

سید جواد حسینی ضمن ابراز خرسندی از سفر به سیستان و بلوچستان و دیدار با مردم شریف و مرزداران غیور استان بر نبود اتکاء کامل به منابع دولتی و ضرورت بهره‌گیری از منابع انسانی و مردمی و مشارکت بخش‌های مختلف برای تامین امکانات تاکید کرد.

او از خدمات ارزنده و بی بدیل نظام در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش قدردانی کرد.

حسینی ادامه داد:در اجرای عدالت آموزشی نقشه عدالت ترجیحا اولویت دارد چراکه بسیاری از مناطق و دانش آموزان آن‌ها نیازمند دریافت خدمات بیشتر هستند.

او افزود: سیستان و بلوچستان استانی عشایری، مرزی و محروم در کشور است که باید با نگاه ویژه و حساسیت بیشتر برای رفع کمبود‌ها و نیاز‌ها برنامه ریزی شود.

حسینی سرمایه اجتماعی و نیروی انسانی متبحررا مهمترین عامل توسعه جامعه دانست و ادامه داد: راه رهایی از مشکلات جامعه دانش و آگاهی، دلسوزی و برنامه‌ریزی هدفدار برای رسیدن به مطلوب است.

او تصریح کرد:اولویت بخشی و آمایش سرزمینی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: ارتقای ساختار آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به دلیل پراکندگی و وسعت زیاد در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد که امیدواریم با سرعت و دقت بیشتری کارآن پیش برود و به سرانجام برسد.

او بیان کرد:در حوزه حاشیه چابهار و وضعیت نامطلوب فضا‌های آموزشی آن سعی خواهیم کرد استان اصفهان را معین این کار قرار دهیم.

در پایان این جلسه تفاهم نامه احداث اردوگاه فرهنگی آموزشی و تربیتی چابهار با همکاری منطقه‌ی آزاد تجاری صنعتی چابهار به نام برادران شهید ارجمندی به امضارسید.

انتهای پیام/ز 

صحبت های سرپرست آموزش و پرورش در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار