مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت:بیش از ۱۰۲هزار خانواده در استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد که ۶۷ درصد از این جمعیت بانوان سرپرست خانوار هستند.

۱۰۲ هزار خانواده کرمانی تحت پوشش کمیته امداد کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یحیی صادقی؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت:کمیته امداد یک مجموعه بسیار سنگین و مسولیت بسیار زیادی دارد که اگر همراهی و همدلی همه آحاد بویژه اصحاب رسانه نباشد شاید خیلی از توفیقات را کسب نمی‌کرد.

او افزود:شرایط اقتصادی عمده‌ترین مشکل برای اقشار محروم و جامعه هدف است وشرایط خیلی سخت است.

صادقی تصریح کرد:بیش از ۱۰۲هزار خانواده در استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد که ۶۷ درصد از این جمعیت بانوان سرپرست خانوار هستند و مناطق محروم استان شرایط خاصی دارد.

او با اشاره به عملکرد کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد گفت: ایجاد اشتغال کار سختی است و در این زمینه نیاز به همراهی و همکاری اصحاب رسانه را نیز دارد.

همچنین علیزاده؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این نشست گفت:کمیته امداد امام خمینی واسط بین خیرین؛ نیازمند و محرومین و مددجویانی که نیاز دارند به این نهاد و کمیته امداد این رسالت را به خوبی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در فرهنگسازی گفت: خود عملکرد کمیته امداد گویای فرهنگسازی است و خروجی کاراعتماد مردم به این نهاد انقلابی و موثر است.

علیزاده تصریح کرد:رسانه اعم از مکتوب و غیر مکتوب نقش مهمی در گفتمان سازی و فرهنگسازی دارد و اگر با برنامه ریزی برسیم تعداد محرومین دراستان و کشور به حداقل می‌رسد نیازمند همراهی اقشار مختلف مردم و خیران رادارد ودر این زمینه رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

او تصریح کرد:با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و نمایشگاهی در طول سال برای تببیین وظایف کمیته امداد نیز نقش مهمی در فرهنگسازی کمک و انفاق به نیازمندان رادارد.

انتهای پیام/ح

۶۷درصد جمعیت محرومین استان زنان سرپرست خانوارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.