درخشش دانش آموزان بوشهری در جشنواره مسابقات فرهنگی هنری کشور

دانش آموزان استان بوشهر در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در آیین استقبال از دانش آموزان  شرکت کننده در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور در فرودگاه بوشهر بیان کرد: ۱۱ دانش آموز پسر استان در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور صاحب رتبه برتر شدند.

غلامحسین حسینی افزود: ۱۱۱ هزار دانش آموز در مرحله مدرسه‌ای این جشنواره شرکت داشتند و پس از رقابت‌های این مرحله، دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مرحله استانی آن رقابت کردند که ۲۲ دانش آموز دختر و ۱۱ پسر به مرحله کشوری راه یافتند.

او با اشاره به اینکه ۶ نفر از دانش آموزان استان در این جشنواره کشوری موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند، ادامه داد: امیرصادق قرجه مقام اول داستان، رضا خسرو خاور مقام اول وبلاگ، مهدی کشاورز مقام دوم تکنوازی، شایان اسفندیاری مقام دوم طراحی پوستر، علیرضا پاریاو مقام سوم بازی‌های رایانه‌ای و آریا جعفری مقام سوم بازی‌های رایانه‌ای را در این دوره از مسابقات کسب کردند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه پنج دانش آموز دیگر هم موفق به کسب مقام برگزیده کشوری شدند، بیان کرد: محمدرضا دانایی‌فر در رشته رنگ روغن، مرتضی بازدیده در رشته کاریکاتور، علی حاجی‌پور در رشته فیلم کوتاه، مجید نوبخت در رشته خوشنویسی نستعلیق و محمدمهدی خوجانی در رشته شعر موفق به کسب مقام برگزیده کشوری شدند.

حسینی همچنین گفت: ۲۲ دانش آموز دختر استان نیز ۲۷ مرداد، برای شرکت در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان  کشور اعزام خواهند شد.

او بیان کرد: استان بوشهر در جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور همواره از استان‌های برتر کشور بوده است و امیدواریم با موفقیت دانش آموزان دختر استان، امسال نیز از استان‌های برتر باشیم.

سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور به مدت چهار روز با حضور هزار و ۷۰ دانش آموز منتخب پسر از کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ک

موفقیت دانش آموزان بوشهری در مسابقات فرهنگی هنری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.