پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان جواب داد؛

دفتر ثبت ازدواج لاکچری بسته شد/ برخورد با سردفتر متخلف

رئیس جمعیت سردفتران ازدواج و طلاق خراسان رضوی گفت: دفتر ثبت ازدواجی که نمادی از کلیسا بود، بسته و با سردفتر متخلف برخورد شد.

دفتر ثبت ازدواج لاکچری در مشهد بسته شد/ برخورد با سردفتردار متخلفبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ابراهیم آخوندی رئیس جمعیت سردفتران ازدواج و طلاق خراسان رضوی گفت: پنج شنبه گذشته، رئیس حفاظت اطلاعات اداره کل ثبت استان به همراه رئیس بازرسی اداره کل و نیز رئیس جمعیت سردفتران ازدواج و طلاق استان به یکی ازتالار‌های تشریفات در بولوار وکیل آباد مشهد مراجعه کردند که تابلو یکی از دفاتر بر سردر آن نصب شده بود.
بیشتر بخوانید:دفتر ثبت ازدواج لاکچری/ عقد آسمانی عروس و دامادهای ایرانی بجای محضر در کلیسا!+ عکس و فیلم

او ادامه داد: در این تالار تشریفات از نماد‌های غیر اسلامی استفاده شده بود و سردفتر متخلف پس از احضار به دستور بازرسی، تابلوی خود را جمع آوری کرد.

رئیس جمعیت سردفتران ازدواج و طلاق خراسان رضوی گفت: سردفتران توجه داشته باشند، فقط با دعوت زوجین حق حضور در تالار‌ها برای ثبت دارند و نمی‌توانند استقرار همیشگی داشته باشند.
بیشتر بخوانید:عقد آریایی قانونی نیست/ ازدواج در دفاتر غیرمجاز و شبیه کلیسا ثبت رسمی نمی‌شود
یک دفتر تشریفات با همکاری یکی از سردفتران ازدواج در بولوار وکیل آباد مشهد محضری لاکچری راه اندازی کردند؛ در این محضر از نماد‌های مسیحیت استفاده شده بود و فضایی شبیه به کلیسا داشت.

انتهای پیام//م. م

برخورد قاطع با جریان‌های متخلف فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۵۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
جه اشکالی دارد، علاوه بر نوآوری هزینه ها نیز کاهش پیدا کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
ساختمان باید خراب شود فوری این یک دستور است
آخرین اخبار