ضرورت تسریع انتقال خانوار‌های آسیب دیده روستای تنیان به منطقه امن

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بر ضرورت رسیدگی به خانوار‌های آسیب دیده در حادثه رانش زمین روستای تنیان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اوسط اکبری مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از مناطق آسیب دیده ناشی از رانش زمین روستای تنیان صومعه‌سرا بازدید و بر ضرورت تسریع انتقال خانوار‌های آسیب دیده به منطقه امن تاکید کرد.

او همچنین ضمن تاکید به دستگا‌های متولی از جمله بنیاد مسکن خواهان تسریع در صدور پروانه احداث ساختمان‌های آسیب دیده و ارائه تسهیلات ساخت مسکن شد و دهیار و رئیس شورا را نیز موظف کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن مستندات لازم برای تامین زمین برای بقیه خانوار‌های آسیب دیده را به بنیاد مسکن ارائه کنند.

تعداد ۵۷ خانوار روستای تنیان در پی رانش زمین سال‌های گذشته دچار خسارت‌هایی شدند که مراحل انتقال ۲۴ خانوار صورت گرفته و در مرحله واگذاری زمین بوده و اقدامات بعدی برای خانوار‌های باقی مانده در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، امروز با همراهی فرماندار، مدیران کل منابع طبیعی، بنیاد مسکن، مدیریت بحران استانداری و برخی از مسئولان شهرستانی ضمن بازدید از مناطق آسیب دیده ناشی از رانش زمین در روستای تنیان شهرستان صومعه‌سرا از نزدیک در جریان روند ارائه خدمت به اهالی این منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از روستای تنیان صومعه‌سرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.