آزادی ۶۰۰زندانی واجد شرایط از زندان مرکزی مشهد

با هدف کاهش جمعیت کیفری،۶۰۰ زندانی با اعمال مواد قانونی از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.

آزادی ۶۰۰زندانی واجد شرایط از زندان مرکزی مشهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین رحیمی معاون زندان مرکزی مشهد گفت : این زندانیان واجد شرایط در راستای ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها پس از طی مراحل قانونی از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.

او تصریح کرد: این آزادی‌ها با ماده ۱۷ دستورالعمل صادره حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ریاست قوه قضائیه در خصوص ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری و همچنین ماده ۲۱۹ آئین نامه سازمان زندان‌ها انجام شده است .
 
معاون زندان مرکزی مشهد گفت : زندان مرکزی مشهد میزبان جلسات مستمر کمیته ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری اداره کل زندان‌ها بوده که با حضور معاونان دادستان عمومی و انقلاب مشهد، معاون قضایی اداره کل زندان‌های خراسان رضوی، رئیس اداره حفاظت و اطلاعات و جمعی از مسئولان قضایی زندان مشهد به بررسی جمعیت کیفری در زندان‌ها می‌پردازند.

رحیمی افزود : بر اساس تاکید مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی در ساماندهی جمعیت کیفری، روسا و مدیران زندان‌ها می‌توانند با استناد به مواد قانونی یاد شده پیشنهاد آزادی زندانیان واجد شرایط را به مقام قضایی حوزه نظارت بر زندان ارائه دهند.

انتهای پیام//م.ی
 

استفاده از ظرفیت های قانونی برای ساماندهی جمعیت زندان های مشهد

برچسب ها: زندانها ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.