عمل جراحی آناستوتوز‌های عروقی برای اولین بار در تربت جام صورت گرفت

عمل جراحی آناستوتوز‌های عروقی برای اولین بار در بیمارستان سجادیه تربت جام انجام شد.

برای اولین بار عمل جراحی آناستوتوز‌های عروقی در تربت چام

رضا جعفری رئیس بیمارستان سجادیه تربت جام در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: با انجام عمل جراحی آناستوتوز‌های عروقی در بیمارستان سجادیه از اعزام بیماران آسیب دیده به مرکز استان جلوگیری می‌شود.

او تصریح کرد: با شروع طرح تحول نظام سلامت در مرکز بیمارستان سجادیه خدماتی مطلوب به مردم شهرستان ارائه می‌شود که کم‌ترین میزان خروج پول از جیب مردم را دارد.

رئیس بیمارستان سجادیه تربت جام  گفت: دربخش اتاق عمل این بیمارستان خدمات مختلف و اعمال جراحی مغز و اعصاب ارتوپدی، ارولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی و جراحی‌های عمومی به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

جعفری افزود: اعمال جراحی سرطان‌های تیروئید، پستان، گوارشی، کیسه صفرا بیماری‌های گوارشی، اپاندیس و کیست‌های تخمدانی در بیمارستان سجادیه تربت جام در حال انجام است.

او تصریح کرد: جراحی لاپاروسکوپی شیوه پذیرفته شده‌ای برای اعمال جراحی در دنیا است که در تربت جام در حال انجام می‌باشد و بیمارستان سجادیه شهرستان به عنوان معین شهر‌های تایباد فریمان خواف باخرزدر حال ارائه خدمات مطلوب به مردم و همشهریان تربت جامی می‌باشد.

انتهای پیام //ز.ج
 

ارائه خدمات مطلوب به بیماران در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.