رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور به منظور افتتاح چند طرح وارد محلات شد.

معاون رییس جمهور وارد استان مرکزی شد.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به منظور افتتاح چند طرح گردشگری وارد شهرستان محلات شد.

او قرار است در محلات مجتمع اقامتی کسری، مجتمع اقامتی امیرکبیر در منطقه آبگرم‌محلات و مجتمع گردشگری نور در محلات را افتتاح کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از محلات به خمین خواهد رفت و ضمن از قلعه تاریخی میشیجان شهرستان خمین و بیت تاریخی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در خمین
مجتمع گردشگری سی گل را افتتاح خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور سپس به اراک مرکز استان مرکزی می‌رود و ضمن افتتاح دستگاه پرتو درمانی بیمارستان سینا، به عنوان یکی از پایگاه‌های توریسم سلامت، با هنرمندان، پیشکسوت صنایع دستی و دارنده نشان ملی یونسکو دیدار خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شامگاه دیشب وارد استان مرکزی شد و در بدو ورود به این استان، مورد استقبال رسمی مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی، مدیرکل میراث فرهنگی این استان و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت و در بدو ورود به استان مرکزی از مجتمع گردشگری همای سعادت در مسیر دلیجان بازدید کرد.

مونسان همچنین در بازگشت از استان مرکزی و در مسیر تهران با حضور در شهر ساوه از مسجد جامع این شهر دیدن خواهد کرد.

انتهای پیام / ج

ورود رئیس سازمان میراث فرهنگی به محلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.