سرمربی تیم ملی جوانان واترپلو:

سرمربی تیم بزرگسالان کمک زیادی به ما کرد/ قدرت‌های آسیا در رقابت‌های رده بندی حضور دارند

مجید غلامی گفت: چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو بزرگسالان در آماده سازی تیم ملی زیر ۱۷ سال و آنالیز تیم‌های دیگر کمک قابل توجهی به ما می‌کند.

مجید غلامی سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات رده بندی زیر ۱۷ سال آسیا بیان کرد: تیم ملی جوانان واترپلو نزدیک به ۲ ماه است که در اردوی آماده سازی به سر می‌برد. در مرحله‌ی اول حدود ۹۰ بازیکن ارزیابی شدند که در آخر اکنون ۱۷ بازیکن در اردو حضور دارند. تمرینات تیم ملی در سه نوبت که شامل بدنسازی هم است برگزار می‌شود. امیدوارم تا شروع مسابقات رده‌های سنی آسیا ملی پوشان خوب کشورمان به آمادگی ۱۰۰ درصد برسند. سن ملی پوشان بسیار کم است و تجربه‌ی رقابت‌های بزرگ و مهم را ندارند که برگزاری اردو‌های تدارکاتی می‌توانست برای این تیم بسیار موثر باشد. به خاطر شرایط مالی موجود، تیم نمی‌توانست در اردو‌های برون مرزی حضور پیدا کند. چیریچ و رضایی سرمربی و مربی تیم ملی واترپلو بزرگسالان به ما کمک زیادی جهت آمادگی بازیکنان کردند. ما هفته‌ای یکبار با تیم زیر ۲۱ سال و بزرگسالان مسابقه تداراکاتی داریم که کمک شایانی به ما کرده است.


بیشتر بخوانید: برنامه زمانبندی دور جدید تمرینات تیم ملی واترپلو اعلام شد


چیریچ در آنالیز تیم های آسیایی به ما کمک می کند

او در ادامه گفت: رقابت‌های رده بندی آسیا از تاریخ ۲ تا مهر ماه برگزار می‌شود که ۱۱ کشور از بهترین‌های آسیا در این مسابقات حضور دارند. تمام قدرت‌های اصلی آسیا از جمله قزاقستان، ازبکستان، ژاپن و چین در این مسابقه حضور خواهند داشت. از اکثر تیم‌های حاضر فیلمی برای آنالیز نداریم چرا که در این دوره بازیکنان جدیدی حضور دارند. البته از تیم قزاقستان و ژاپن فیلم برای آنالیز سبک  بازی‌های آن‌ها داریم. برای آنالیز تیم‌ها چیریچ سرمربی تیم ملی بزرگسالان همیار ما بود.

سرمربی تیم ملی واترپلو ادامه داد: در دوره قبلی ما در رده‌ی زیر ۱۹ سال شرکت کردیم که توانستیم در جایگاه سوم قرار بگیریم و مدال مهم این رقابت‌ها را به ایران بیاوریم. در گذشته در رده‌ی سنی زیر ۱۷ سال سابقه‌ی قهرمانی در رقابت‌های رده‌های سنی آسیا را داشته ایم، اما در آن  رقابت‌ها کشور‌های اول واترپلو آسیا حضور نداشتند. ما حریف قدرتمندی برای سایر کشور‌ها هستیم و در این زمینه هیچ کوتاهی نه بازیکنان و نه کادر فنی انجام نمی‌دهند. این رقابت‌ها قابل پیش بینی نیست، اما ما برای بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.  این رقابت ها انتخابی و ورودی رقابت های قهرمانی جهان است که تمام کشور ها تلاش می کنند تا ورودی رقابت های قهرمانی جهان را به دست بیاورند.

غلامی در پایان عنوان کرد: با  موافقت ریاست فدراسیون و رئیس کمیته واترپلو  قرار است مسابقات تدارکاتی با تیم‌های اول شهرستان‌ها داشته باشیم و در لیگ زیر ۱۷ سال به عنوان یک تیم شرکت کنیم.


بیشتر بخوانید:

رضوانی: پرداخت ۲ میلیون تومان به ازای هر سکه به مدال آوران آسیایی صحت ندارد

پیروزه خواه: در حق مدال آوران جاکارتا ظلم شده است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از واترپلو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار