پیروزه خواه: در حق مدال آوران جاکارتا ظلم شده است

کاپیتان تیم ملی واترپلو گفت: در حق مدل آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا به خاطر پرداخت نشدن پاداش به صورت حواله ظلم شده است.

پیروزه خواه: در حق مدال آوران جاکارتا ظلم شده استعلی پیروز خواه کاپیتان تیم ملی واترپلو در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرداخت پاداش مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا به صورت حواله نقدی بیان کرد: با تلاش‌هایی که فدراسیون‌ها و ورزشکاران مدال آور بازی‌های آسیایی و وزارت ورزش برای تحویل حواله‌ی سکه‌ها انجام دادند در نهایت قرار است حواله‌ی نقدی پرداخت شود.

او گفت: احساس می‌کنم حواله نقدی نصف مبلغ سکه‌ها باشد و حق ورزشکاران ضایع شده است. همچنین طبق گفته‌ی سلطانی وزیر ورزش و جوانان در بازی‌های آسیایی بیشترین مدال را در تاریخ بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب کردند و در بخش پاراآسیایی یک رده صعود داشتند که  با توجه به این موضوع در حق ورزشکاران ظلم شده است.

او در ادامه گفت: امروز جلسه‌ی میان فدراسیون‌های مدال آور با وزارت ورزش است که در این جلسه واریزی فدراسیون‌ها مشخص می‌شود. در گذشته به این شکل بود که حواله سکه به بازیکنان تحویل داده می‌شد و فدراسیون‌ها به صندوق حمایت از ورزشکاران مراجعه می‌کردند و خود سکه را تحویل می‌گرفتند. اکنون برای سرعت بخشیدن به روند کار کل مبالغ را به فدراسیون‌ها پرداخت می‌کنند تا آن‌ها به بازیکنان تحویل دهند. مطمئن باشید فدراسیون امین ملی پوشان است. حرف ما این است چرا مسئولان به قولی که دادند درباره پاداش مدال آوران عمل نکردند. در بدرقه ورزشکاران به بازی‌ها آسیایی جاکارتا سجادی سرپرست کاروان تعداد سکه‌ها را اعلام کردند، اما تبدیل به حواله نقدی شد و ما می‌گویم اگر قولی می‌دهید وفا کنید.

پیروز خواه در پایان عنوان کرد: ورزشکاران برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان تمام تلاششان را می‌کنند، اما زندگی ورزشکاران هزینه دارد و روی مبلغی که وزارت ورزش برای پاداش قول داده بود حساب کردند. به طور حتم انگیزه ملی پوشان پس از تغییر پرداخت پاداش برای کسب سهمیه المپیک کم می‌شود. بسیاری از ورزشکاران متاهل هستند و زندگی به آن‌ها فشار می‌آورد هر چقدر هم ملی پوش پاسخگو مردم باشند ابتدا باید پاسخگو خانواده خود باشد که مدت‌ها در اردو بوده و شرمنده آن ها شده اند.


بیشتر بخوانید:

رضوانی: پرداخت ۲ میلیون تومان به ازای هر سکه به مدال آوران آسیایی صحت ندارد

سمیع زاده: برای کسب سهمیه‌ی المپیک باید به ۱۱ مسابقه اعزام شویم

شانس شنا روی کاغذ به سوی توکیو


انتهای پیام/

مسئولان باید به قول خود در پرداخت پاداش جاکارتا عمل می کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار