بیداریان: ۳ ملی پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک دارند

مربی تیم ملی شنا گفت: قره حسنلو، غلامپور و انصاری ۳ شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو هستند.

محمد بیداریان مربی تیم ملی شنا در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: ۳ ملی پوش شنای کشورمان بیش‌ترین شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را دارند. مهدی انصاری، بنیامین قره حسنلو و غلامپور ۳ شانس کسب سهمیه المپیک هستند. بنیامین قره حسنلو در آخرین مرحله‌ی لیگ سال ۹۷ رکورد ۲۲ ثانیه ۹۰ صدم ثانیه را کسب کرد که توانست ورودی مسابقات جهانی را کسب کند. متاسفانه مرحله‌ی آخر لیگ در فینا ثبت نشده بود در نتیجه این رکورد مورد تائید فینا نیست. قره حسنلو به خاطر بسته بودن درب آزادی نتوانست شرایط تمرینی ایده آلی داشته باشد وگرنه می‌توانست رکورد خود را در مسابقات مالزی دوباره تکرار کند. همچنین برنامه‌های سینا غلامپور با سایر ورزشکاران متفاوت است و در کمپ فینا تمرین می‌کند و فینا برای بازیکنانی که در آن کمپ حضور دارند مسابقات ورودی المپیک برگزار می‌کند.

بیداریان: ۳ ملی پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک دارند

دومین مرحله ی اردوی تیم ملی شنا در کرواسی یا ایتالیا است

او درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی شنا گفت: در برنامه‌های اعلام شده کادر فنی تیم ملی شنا مسابقاتی برای کسب سهمیه المپیک و جهانی برنامه ریزی شده است. در مرحله‌ی اول تیم ملی شنا به مسابقه‌ی وردی المپیک مالزی اعزام شد که نتایج بسیار خوب و قابل قبولی را کسب کردند. برای مرحله‌ی دوم به مسابقه کرواسی یا ایتالیا اعزام خواهند شد و بازیکنانی که حد نصاب مسابقات انتخابی تیم ملی را کسب کرده اند به این مسابقه اعزام می‌شوند. ما اولین کمپ تیم‌های ملی را در ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در شهر سرعین برگزار خواهیم کرد. قرار بود دو مسابقه به طور همزمان در ۴ پایگاه شنای کشور برگزار شود که با بسته شدن درب استخر آزادی این مسابقه لغو شد. ۵ بازیکن شاخص حد نصاب‌های کادرفنی را به دست آورده اند که به مسابقات پیش رو اعزام می‌شوند.

بیداریان افزود: مسابقات پیش روی تیم ملی را کادرفنی تدارک دیده است تا بازیکنان در شرایط فصلی مختلف مسابقه بدهند و بدن آن‌ها به شرایط مسابقه عادت کند. بازیکنان در فصل آمادگی عمومی هستند و بدنسازی‌های سنگین را پشت سر گذاشتند.

بیداریان: ۳ ملی پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک دارند

استخر آزادی به فدراسیون شنا تعلق گرفت

مربی تیم ملی شنا در پایان عنوان کرد: در جلسه‌ای با حضور داورزنی معاون ورزش قهرمانی کشور و نماینده وزیر ورزش و جوانان، ریاست‌های فدراسیون شنا و نجات غریق تفاهم نامه‌ای امضا شد. در این تفاهم نامه استخر آزادی به فدراسیون شنا تعلق گرفته است و قرار است در ساعات خالی این استخر فدراسیون نجات غریق از آن استفاده کند. امیدوارم در سال کسب سهمیه المپیک توجهات به رشته‌ی شنا بیشتر شود چرا که سال ۹۷ توانستیم درخشش‌های خوبی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

رضوانی: درب استخر آزادی به روی قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو بازخواهد شد

شناگران به استخر آزادی برمی‌گردند / قول مساعد مسئولان

الکساندر چیریچ: برای کسب مدال واترپلو ۴۴ سال صبر نخواهم کرد/ لغو اعزام به انتخابی المپیک شایعه است/ مشکلات تاثیری روی من ندارد/ فشار روی بازیکنان نیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار