کتاب نام سیدرضا رونمایی شد

معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: کتاب نام سیدرضا خاطرات سیدرضا موسوی، اولین اسیری که از زندان‌های عراق فرار می‌کند به نویسندگی رضا جمشیدی رونمایی شد.

کتاب نام سیدرضا رونمایی شدبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  صابر سروش معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: شب خاطره آزادگان به همراه رونمایی از کتاب "نام: سید رضا" با حضور رزمندگان و آزادگان سرافراز در سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد.

صابر سروش گفت: در این مراسم که به پاسداشت از خودگذشتگی‌های آزادگان سرافراز برگزار شد، کتاب "نام سیدرضا" خاطرات سیدرضا موسوی، اولین اسیری که از زندان‌های عراق فرار می‌کند، از تولیدات دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کرمانشاه، به نویسندگی رضا جمشیدی رونمایی شد.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: این کتاب که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده، شرح خاطرات و اتفاقاتی است که راوی آن، سیدرضا موسوی قهرمان کتاب، با فراز و نشیب‌های بسیار از هنگام اسارت تا زمان فرار از زندان‌های رژیم بعث صدام را با زبانی ساده و شیوا، بیان می‌کند.

صابر سروش اظهار داشت: در ابتدای این مراسم، نمایشی فاخر تحت عنوان "نام: سیدرضا" از تولیدات واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان به نویسندگی و کارگردانی علی زیستی اجرا و مستندی تحت همین نام تولید و پخش شد.


سروش افزود: در این مراسم دو تن از همرزمان سیدرضا که شاهد فرار وی از زندان‌های بعثی بودند، خاطراتی از رشادت‌ها و قهرمانی‌های این رزمنده فداکار را بازگو کردند.

او  یادآور شد: جلد اول تشریح فرار سیدرضا از زندان‌های عراق و مشکلات پیش آمده برای وی، تحت عنوان «بچه‌های کوهستان» در سال‌های پیشین رونمایی شد.

انتهای  پیام/ز

 

مراسم پاسداشت از خودگذشتگی‌های آزادگان سرافراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.