در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها که در خراسان شمالی برگزار شد، خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف موفق به کسب عناوین برتر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیما خراسان رضوی، در حوزه‌ی سیما محمد مشیانی با عنوان بهترین کارگردانی برنامه گزارشی نسیم آبادی لوح تقدیر دریافت کرد همچنین لوح تقدیر به علیرضا اسکندری برای بهترین برنامه نمایشی طنز و محمد رضا خیابانی بهترین مستند سیما در بخش جنبی - سلامت برای مستند لب شکری تعلق گرفت و رشید حاجتمند بهترین فیلم بلند تلویزیونی در بخش جنبی دفاع مقدس برای فیلم سینمایی مدیترانه موفق به کسب لوح تقدیر و جایزه نقدی شد.

در حوزه صدا پریسا منفرد عنوان گزارشگر برتر رادیویی را از آن خود کرد.

در حوزه خبر جایزه برتر گزارش موضوعی رادیویی به اعظم فریدون مقدم تعلق گرفت.

در حوزه پژوهش دریافت دیپلم افتخار و رتبه برتر «تولید پژوهش محور» توسط نعمت اعظمی مدیر پژهش صدا و سیما خراسان رضوی و همچنین مهدی ناظمی دیپلم افتخار و رتبه‌ی برتر «تولید پژوهش منجر به تولید در بخش مستند تلویزیونی» را کسب کردند.

محمود زنده دل معاون فضای مجازی صدا و سیمای خراسان رضوی رتبه برتر «حوزه توزیع رصد» را کسب کرد.

در بخش موسیقی و سرود صدا و سیمای خراسان رضوی حائز دیپلم افتخار بهترین میکس و مسترینگ برای قطعه «هفت اقلیم عشق» در بخش اصلی توسط محمد حمید شاه میرزایی و همچنین دیپلم افتخار بهترین شعر برای قطعه‌ی «مدافع حرم» در بخش موضوعی (جنبی) توسط جواد گنجعلی شدند.
 
انتهای پیام//ح.ص
 

نفرات برتر صدا و سیمای خراسان رضوی در جشنواره تولیدات مراکز استان ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.