استفاده از نگهبان برای باغات پسته ضروری است

فرمانده انتظامی شهربابک گفت: با توجه به نزدیک بودن فصل برداشت پسته در شهرستان استفاده از نگهبان برای باغات در پیشگیری از سرقت لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ محسن صیفوری، فرمانده انتظامی شهربابک گفت: محور رباط به دلیل کم عرض بودن جاده و اعمال قانون کامیون‌های متخلف متاسفانه یکی از محور‌های حادثه خیز است که با همکاری فرمانداری در تلاش هستیم تا این جاده دو بانده و از میزان تصادفات کاسته شود.

او افزود: در خصوص استفاده جوانان از موتورسیکلت به خصوص موتور‌های سنگین و غیرمجاز خانواده‌ها به فرزندان خود اجازه ندهند بدون گواهینامه و کلاه ایمنی از موتورسیکلت استفاده کنند.

صیفوری تصریح کرد:بیشترین سرقتها، سرقت ساختمان‌های نیمه کاره، منزل و موتورسیکلت است که از مردم خواهشمندیم دقت لازم را در نگهداری وسایل خود در ساختمان‌های نیمه کاره داشته باشند و منزل خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

او ادامه داد:تاکنون ۲۲۵ مورد از سرقت‌ها کشف و در این رابطه ۲۱۶ نفر دستگیر شده اند و در بحث کشفیات مواد مخدر ۳۴۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۴۶ نفر خرده فروش دستگیر شده است.

صیفوری تاکید کرد: با توجه به نزدیک بودن فصل برداشت پسته در شهرستان استفاده از نگهبان برای باغات در پیشگیری از سرقت لازم و ضروری است.
انتهای پیام/ی

سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره بیشترن اعلام سرقت در شهربابک

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار