در المپیاد استعداد‌های برتر کشور؛

کرمان قهرمان شد / سنگ نوردان به ۱۱ مدال رنگارنگ دست یافتند

دختران سنگ نورد کرمانی در دومین دوره مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در زنجان با کسب ۱۱ مدال رنگارنگ بر سکوی نخست این رقابت ها ایستادند.

فرزاد ایرانمنش، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در بخش دختران در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان در حال برگزاریست و تا پایان امروز ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه از استان کرمان دو تیم کرمان و کیش به این رقابت ها اعزام شدند، افزود: تیم کیش با ترکیب زهرا کهنوجی، زهرا مقدمی و یگانه سلیمانی به مربیگری سمیرا افضلی و تیم کرمان متشکل از آیناز محمدی، کیانا رشیدی، فاطمه محمدی نژاد، دایانا دادمنش، وصال منصوری و هلیا حسینی در این مسابقات حضور دارند.

ایرانمنش به درخشش سنگ نوردان کرمانی در این مسابقات اشاره و تصریح کرد: بدین ترتیب در گرایش سرعت فاطمه محمدی و کیانا رشیدی بر سکوی دوم ایستادند و دایانا دادمنش در جایگاه سوم قرار گرفت.

او بیان داشت: در رشته بلدرینگ نیز آیناز محمدی ساردو و فاطمه محمدی نژاد به ترتیب عناوین دوم و سوم رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان گفت: در گرایش سرطناب هم فاطمه محمدی نژاد و دایانا دادمنش به مقام‌های اول و دوم دست یافتند و آیناز محمدی ساردو سوم شد.

ایرانمنش افزود: در رشته ی کمباین نیز دیانا دادمنش و آیناز محمدی ساردو عناوین نخست را از آن خود کردند و فاطمه محمدی نژاد مقام دوم را کسب کرد.

او تصریح کرد: استان کرمان در مجموع با کسب ۳ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز بر سکوی نخست کشور ایستاد.

ایرانمنش در بخش دیگری از سخنانش به حضور سایر نمایندگان استان کرمان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اشاره کرد و افزود: در این دوره از مسابقات سمانه جعفری به عنوان داور، ساجده سلطانی مربی کرمانی تیم ملی به عنوان کارشناس استعدادیابی ( از سوی فدراسیون به مدت یکسال نیز به عنوان مسئول کمیته استعداد یابی بخش بانوان فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی منصوب شدند) و بهزاد فردوسی پور به عنوان طراح حضور داشتند.

انتهای پیام/ب

درخشش دختران سنگ نورد کرمانی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار