جهانگیری در فرودگاه بین المللی دشت ناز ؛

اداره کشور با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور

معاون اول رئیس جمهور گفت: با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور قادر هستیم اقتصاد کشور را اداره کنیم.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در بدو وروددر فرودگاه بین المللی دشت ناز  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: امروز جلسه خوبی دولتمردان با مقام معظم رهبری داشتند و در این دیدار بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی تولید داخلی و کشاورزی تاکید شد.

او با بیان اینکه با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور قادر هستیم اقتصاد کشور را اداره کنیم افزود: اهدافی دشمنان پیش بینی کرده بودند با تحریم می‌توانند اقتصاد ایران را به فروپاشی بکشانند به فضل الهی ناموفق خواهند بود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه استان مازندران یکی از مهمترین استان‌های تولیدی کشور خصوصاً در بخش کشاورزی است گفت: مازندران بزرگترین سهم را در تولیدات کشاورزی و در امنیت غذایی کشور دارد و باید بیش از بقیه استان‌های مورد توجه قرار گیرد.

جهانگیری به بهره برداری طرح‌های بخش خصوصی و دولتی در سفر دو روزه به استان اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی و دولتی برای همکاری‌های اقتصادی با کشور‌های همسایه امادگی بیشتری پیدا کنند.

او با اشاره به برگزاری همایش اقتصادی کشور‌های حاشیه دریای خزر در ترکمنستان گفت: در این همایش مسئله اقتصادی سه استان مازندران گیلان و گلستان که در حاشیه دریای خزر قرار دارند مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد.

او با بیان اینکه این ۳ استان شمالی مسولیت بسیار سنگین در بحث تبادلات اقتصادی با کشور‌های حاشیه دریای خزر خواهند داشت افزود: در این همایش محیط زیست انرژی حمل و نقل و تجارت سه استان شمالی حاشیه دریای خزر با کشور‌های منطقه مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: امیدواریم استان مازندران به عنوان استانی که بیشترین نقش را دریای خزر دارد بتوانند در این موضوع گام‌های بلندی بر دارد.

 

انتهای پیام/آ

 

دشمنان با تحریم نتوانستند اقتصاد ایران را به فروپاشی بکشانند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.