مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اکران ١٠ فیلم سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در خراسان شمالی از ٣١ مردادماه آغاز می‌شود.

فرخنده افزود: داستان‌های «باغ جادویی آنتون کرینگز» به کارگردانی آنتون کرینگز آرنودبورون، «جزیره گنج» به کارگردانی حمیدرضا لوافی، «جوانمردان» به کارگردانی علی احمدی، «اینجا خانه من است» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و فیلم «غرغرو وارد می‌شود» به کارگردانی آندرس کونوریه در سینما گلشن بجنورد اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فیلم «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی، «قطارآن شب» به کارگردانی حمید رضا قطبی، «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیرداسارگر و «تورنادو» به کارگردانی سید جواد هاشمی از دیگر فیلم‌های این دوره از جشنواره است که به روی پرده سینما گلشن می‌رود.

او افزود: سینما گلشن بجنورد از پنجشنبه ٣١ مرداد ماه و هر روز با اکران دو فیلم ساعت ١٨ و ٢٠ میزبان علاقمندان و به ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها خواهد بود.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در خراسان شمالی ٣١ مرداد ماه آغاز و تا ٤ شهریور در بجنورد ادامه دارد.

انتهای پیام/ ر

اکران ۱۰ فیلم جشنواره بین المللی کودک و نوجوان

برچسب ها: وزارت ارشاد ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.