اکران فیلم های جشنواره کودک ونوجوان در رفسنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت: رفسنجان تنها شهرستان استان کرمان است که میزبان سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان است.

اکران فیلم های جشنواره کودک ونوجوان در رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت: این رویداد در سایر شهر‌های کشور که میزبانی دارند با دو، سه روز تأخیر برگزار می‌شود که در رفسنجان که تنها شهرستان استان است که این رویداد در آن رقم می‌خورد از امروز اکران فیلم‌ها آغاز خواهد شد.

او افزود: در رفسنجان ۱۰ فیلم در سینما گلستان امین در دو سانس ساعات ۱۸ و ۲۰ روی پرده می‌رود که مراسم رسمی افتتاحیه عصر جمعه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با بیان اینکه جشنواه فیلم کودک و نوجوان یک فرصت برای این شهرستان بوده که کودکان و نوجوانان فیلم‌های روز تولیدشده دنیا را به تماشا بنشینند، اضافه کرد: در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی و یک کارگاه نقاشی کودک و نوجوان برپا می‌شود.

محمدآبادی از حضور الهه رضایی مجری با سابقه برنامه کودک دهه شصت و بهرام شاه محمدلو (آقای حکایتی) و نیز حضور احتمالی کیمورث پوراحمد خالق داستان‌های کودکان در مراسم افتتاحیه این جشنواره یاد کرد و افزود: در طول برگزاری جشنواره که به مدت پنج روز است، هر شب یک کارگاه نقد و بررسی با حضور چهره‌های شاخص سینمای کودک و نوجوان برپا خواهد شد.

محمدآبادی افزود: در شهرستان یک تیم داوری ۱۵ نفره فیلم‌های اکران شده را داوری می‌کنند.

او عنوان کرد: قیمت بلیت برای هر فیلم ۸ هزار تومان است.
انتهای پیام/ح

آغاز اکران فیلم کودک ونوجوان در رفسنجان

برچسب ها: فیلم ، کودک و نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار