به مناسبت هفته دولت؛

افتتاح و بهره برداری از ۸۶ پروژه در نیشابور

به مناسبت هفته دولت تعداد ۸۶ پروژه عمرانی بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نیشابور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید شیبانی فرماندار ویژه  نیشابور گفت: دوران کوتاه خدمت شهید رجایی و شهید باهنر سرشار از خدمت بی منت و تأثیر گذار بود و اینک ما در ادامه راه آن شهیدان والامقام با افتتاح و بهره برداری از این طرح‌ها که با همت دولت و عمدتا با محوریت توسعه متوازن عملیاتی گردید همشهریان نیشابوری از مزایای آن در شهرستان بهره‌مند خواهند شد.

او ادامه داد: در بزرگداشت هفته دولت سال ۹۸ تعداد ۸۶ پروژه عمرانی بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نیشابور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
 
فرماندار ویژه نیشابور گفت: ۵ طرح کشاورزی و تولیدی با اعتبار بیش از ۷۸ میلیارد ریال و ۸ طرح برق رسانی با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد ریال و ۱ واحد آموزشی با اعتباری بیش ۲ میلیارد ریال از جمله این طرح ها است.

شیبانی افزود: در طول هفته دولت ۱۰ پروژه خدمات وتوسعه شهری شهرداری نیشابور و شهرداری‌های شهر‌های اقماری با اعتباری بیش ۷۷ میلیارد ریال و ۲ پروژه تصفیه خانه صنعتی با اعتباریبیش از ۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

او تصریح کرد: ۴۷ طرح هادی روستایی با اعتباربیش از ۵۷ میلیارد ریال از پروژه‌های دیگر بزرگداشت هفته دولت نیشابور است که به ثمر خواهد نشست.
 
فرماندار ویژه نیشابور گفت: همزمان با آغاز هفته دولت از مسئولین می‌خواهیم از تمامی ظرفیت‌های سازمانی در جهت معرفی تلاش‌ها و اقدامات دولت به عموم مردم استفاده نمایند و با همراهی و همدلی و حضور منظم و مستمر در این هفته، بر ارتباط بیشتر با مردم و رفع مشکلات آنان بکوشند.

شیبانی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از تمامی ظرفیت‌های سازمانی در جهت معرفی تلاش‌ها و اقدامات دولت به عموم مردم استفاده نمایند، برنامه‌های ادارات در این هفته با حفظ تنوع در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی به ارتباط نزدیک تر مردم و مسئولین ادارات بیانجامد.

 انتهای پیام// س. ح
 

۸۶ پروژه در نیشابور افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.