بهسازی و بازسازی ۷۰۰۰ مسکن روستایی لرستان آغاز شد

مدیر کل بنیاد مسکن لرستان گفت: امسال سهمیه مسکن روستایی استان ۷۰۰۰ واحد بوده که کار بازسازی و بهسازی این تعداد روستا آغاز گردیده است و در بانک‌ها تسهیلات این واحد‌ها خوشبختانه به نحو مطلوبی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر کل بنیاد مسکن لرستان گفت: امسال سهمیه مسکن روستایی استان ۷۰۰۰ واحد بوده که کار بازسازی و بهسازی این تعداد روستا آغاز گردیده است و در بانک‌ها تسهیلات این واحد‌ها خوشبختانه به نحو مطلوبی در حال انجام است.

مسعود رضایی افزود: سقف تسهیلات فردی مسکن روستایی در استان مبلغ ۴۰ میلیلون تومان است که در مجموع حدود ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار این طرح به استان ابلاغ شد.

رضایی با اشاره به استفاده از منابع حساب ۱۰۰ امام تصریح کرد: با موافقت مسئولان مربوطه به ازای هر واحد و متناسب با شرایط موجود واحد‌ها ۸ میلیون تومان برای افراد درنظر گرفته و به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان در پایان اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری اکیپ‌های اجرایی مستقر در مناطق سیل زده و تلاش‌های بی دریغ استان‌های معین کار بازسازی واحد‌های مسکونی شهری و روستایی روند قابل قبول و مطلوبی را سپری می‌نماید.

انتهای پیام/ب

آغاز بهسازی و بازسازی ۷۰۰۰ مسکن روستایی لرستان

برچسب ها: بنیادمسکن ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار