دولت تراز انقلاب باید مسیر انقلاب را به خوبی طی کند

خطیب جمعه انار گفت:بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دولت تراز انقلاب اسلامی، دولتی است که بتواند مسیر ۴۰ ساله پیش رو را طی کرده و تمدن نوین اسلامی را ایجاد و مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت:هفته دولت، سالروز شهیدان عالیقدر محمد علی رجایی رئیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر است که به دست منافقین کوردل به فیض شهادت نائل شدند.

او افزود: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دولت تراز انقلاب اسلامی، دولتی است که بتواند مسیر ۴۰ ساله پیش رو را طی کرده و تمدن نوین اسلامی را ایجاد و مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم نماید.

امام جمعه انار گفت: دولت تراز انقلاب اسلامی دولتی است که ملتزم به شعار‌های انقلاب و حامی جریان‌های انقلابی و با رانت خواری و فساد مبارزه و مقابله کند.

او  به حکم ابلاغی و مطالبات رهبر معظم انقلاب از قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: مردمی بودن، انقلابی بودن، ضد فساد بودن، سلامت قضات و پاکدامنی آن‌ها از هر گونه فساد از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی است و این روز‌ها دستگیری‌ها و برخورد‌ها حاکی از آن است که دستگاه قضایی به سمت قوه قضاییه در تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

حجت الاسلام منتظری گفت: به لطف الهی در این روز‌های اخیر پیروزی‌هائی نصیب امت اسلامی شد از جمله در یمن اقتدار انصارالله در نبرد‌های نظامی و سیاسی تثبیت شده است.

اوگفت: پیروزی دیگر ملت ایران آزادی نفتکش ایرانی حامل دو میلیون بشکه نفت بود که آن‌ها تصور می‌کردند که ملت ایران با التماس و عذرخواهی خواهان آزادی نفتکش خود می‌شود، اما ایران اسلامی با اقتدار تمام نفتکش انگلیسی را علی‌رغم همه اسکورت‌ها توقیف کرد.

انتهای پیام/ی

برگزاری نماز جمعه در شهرستان انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار