قیمت موز به کیلویی ١٧ هزارتومان رسید

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از افزایش قیمت موز به کیلویی ١٧ هزارتومان در مراکز خرده فروشی خبر داد و گفت:این افزایش قیمت مقطعی است.

قیمت موز به کیلویی ١٧ هزارتومان رسیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله کارگر از افزایش قیمت موز به کیلویی ١٧ هزارتومان در مراکز خرده فروشی سطح شهر خبر داد و با بیان اینکه معمولا قیمت میوه تا قبل از آغاز ماه محرم با افزایش همراه است،گفت: قیمت شلیل و خیار نیز در هرکیلوگرم حدود ١٥ درصد افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت موز در میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی ١٤ هزارتومان است، افزود: مغازه داران باید با اعمال ٣٥ درصد سود این میوه را بفروش برسانند که چون رقم بالایی می شود اعضای ما از این سود صرفه نظر کرده و موز را کیلویی ١٧ هزارتومان عرضه می کنند.

کارگر گفت: بازگشت حجاج و برگزاری فشرده مراسم عروسی قبل از ماه محرم منجر به افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش قیمت شده است.

به گفته وی این افزایش نرخ ها مقطعی است و با آغاز محرم مجددا شاهد افت قیمت ها خواهیم بود و حتی در ایام محرم این میوه ها زیر قیمت واقعی عرضه می شوند چون تقاضا به شدت کاهش می یابد.

کارگر افزود: هم اکنون قیمت خیار گلخانه کیلویی ٢ تا ٤ هزارتومان، خیار رسمی ١٥٠٠ تا ٣٥٠٠ تومان، شلیل شبرنگ ٦ تا ١٠ هزارتومان، شلیل شبرنگ سیبی ٦ تا ١١ هزارتومان و شلیل انجیری ٤ تا ٨ هزارتومان است و این محصولات با ٣٥ درصد سود در مغازه های سطح شهر عرضه می شوند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
همه جای دنیا با افزایش نیاز و افزایش تقاضا سعی میکنن قیمت ها رو کاهش بدن و انواع فروش ویژه رو تدارک می‌بینن
آخرین اخبار