آینده نگری و بهره گیری از اطلاعات به روز مبنای تصمیم گیری‌ها باشد

تفکر و اعتقاد برنامه ای، مشارکت و هم افزایی رموز موفقیت در اجرای اسناد توسعه‌ای است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع  سرپرست استانداری گیلان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: همواره اندیشیدن و برنامه ریزی پیش از هر اقدام برای رسیدن به هدف، برای بشر و جامعه بهترین راهکار برای پیمودن مسیر توسعه بوده و می‌باشد.

او با تاکید بر لزوم هم اندیشی، هم افزایی و گفتمان سازی بیشتر برنامه‌ای تصریح کرد: شورای برنامه ریزی امکان بکارگیری اندیشه گروهی و رسیدن به خرد جمعی برای تصمیم سازی بهتر را تحقق می‌بخشد.

دکتر زارع با تأکید بر لزوم اعتقاد به اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و اسناد بالادستی میان مدت و بلند مدت از جمله برنامه ششم توسعه و سند آمایش سرزمین در جهت توسعه پایدار در استان و کشور بیان داشت: لازم است تا با همگرایی و تلاش جمعی با جدیت در این مسیر گام برداریم.

سرپرست استانداری گیلان به ظرفیت بالای استان گیلان و امکان توسعه همه جانبه آن اشاره و تصریح کرد: تغییر نگاه توسعه‌ای سنتی به نگاه توسعه سبز-آبی، با رویکرد‌های توسعه اقتصادی دریا محور، تقویت و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات، توسعه بوم گردی و گردشگری خلاقانه و نیز توجه به کارآفرینی می‌تواند آینده امیدبخش برای استانمان را ترسیم کند.

انتهای پیام/آ

تفکر، مشارکت و هم افزایی رموز موفقیت در اجرای اسناد توسعه‌ای

برچسب ها: هفته دولت ، آمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.