۲۳۰ طرح گازرسانی در لرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از افتتاح گازرسانی به ۱۰۰ روستا و عملیات کلنگ زنی اجرای عملیات گازرسانی به ۱۳۰ روستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، غلامرضا لطفعلیان مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از افتتاح گازرسانی به ۱۰۰ روستا و عملیات کلنگ زنی اجرای عملیات گازرسانی به ۱۳۰ روستا خبر داد.

 لطفعلیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در این رابطه به خبرآنلاین در خرم آباد گفت: گازرسانی به روستا‌ها بعنوان یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های اصلی در راستای محرومیت زدایی، تامین رفاه و آسایش مردم، همواره در دستور کار شرکت قرار داشته و تا کنون ساکنان بیش از ۱۷۵۰روستا و کلیه شهر‌های استان بجز شهر شول آباد که هم اکنون در دست اقدام می‌باشد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی افزود: در هفته پیش رو، پروژه گازرسانی ۱۰۰ روستای شهرستان‌های خرم آباد، ازنا، سلسه، الیگودرز، بروجرد، کوهدشت و دلفان به بهره برداری خواهد رسید که جمعیتی بالغ بر ۵ هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد؛ و در مجمع ۸۷/۵ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده که ۱۲/۵درصد بیشتر از میانگین کشوری می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه، هم اکنون عملیات گازرسانی به ۱۰۵ روستا و یک شهر در استان در حال اجرا می‌باشد گفت: در برنامه هفته دولت سال جاری، کلنگ زنی آغاز عملیات گازرسانی به ۱۳۰ روستا انجام خواهد گرفت. وی با اشاره به شتاب نفوذ گاز طبیعی در بخش صنعتی گفت: کل صنایع بهره‌مند از گاز در سطح استان حدود ۱۲۰۰ واحد می‌باشد و امسال نیز گازرسانی به ۲۰۹ واحد صنعتی برنامه‌ریزی گردیده که همزمان با هفته دولت ۱۳۶ واحد آن افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ر

 افتتاح و کلنگ زنی۲۳۰ طرح گازرسانی در لرستان

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.