رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: رشته‌های مهارتی اساس توسعه اشتغال کشور است و برای جذب و کیفیت بهتر این بخش مهم نیاز به ترمیم و توسعه دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور صبح امروز در بیست و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان فنی و حرفه‌ای کشور در مشهد گفت: هویت سیستم آموزشی حضور و فعالیت دانشجویان است، در همین راستا یکی از لذت بخش‌ترین محیط‌های علمی با تمام مشکلاتش همین محیط دانشگاهی است.

او ادامه داد: اشتیاق به تحصیل جزو علایق خانواده‌های ایرانی است بنابراین برای توسعه سیستم آموزشی و اشتغال نیاز به جهت دهی و آموزش خانواد‌ها و دانش آموزان داریم تا دچار توزیع نامناسب در یک رشته نباشیم، همانند اتفاق کنکور که امسال که شاهد حضور ۴۶۰ هزار دانش آموز در رشته تجربی بودیم.

عمرانی افزود: رشته‌های مهارتی اساس توسعه اشتغال کشور است و برای جذب و کیفیت بهتر این بخش مهم نیاز به ترمیم و توسعه دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای داریم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به اینکه سه میلیارد تومان نیاز این بخش آموزشی مهم برای بهتر کردن سیستم آموزشی است، گفت: امسال حدود ۱۲۰ نفر به عنوان هیات علمی به دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای اضافه خواهند شد که باعث رشد کیفیت آموزشی می شود.

انتهای پیام // ف.ب
 

برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان فنی و حرفه‌ای کشور

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.