نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

دانشگاه های فنی و حرفه ای استعدادها را شکوفا می کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دانشگاه های فنی و حرفه ای می توانند زمینه را برای شکوفایی استعدادها فراهم کنند.

دانشگاه های فنی و حرفه ای استعدادها را شکوفا می کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی صبح امروز در بیست و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان فنی و حرفه‌ای کشور در مشهد با بیان اینکه استکبار جهانی نیروی اقتصادی ایران را هدف قرار داده است، گفت:  آنچه می تواند این ستیز را جواب دهد، نهاد فرهنگی است.
 
آیت الله علم الهدی ادامه داد: غلبه به نقشه‌های دشمن نیاز به سه عامل نیروی انسانی، سرمایه و فناوری دارد.
 
امام جمعه مشهد با اشاره به پتانسیل نیروی جوان در کشور گفت: برای تبدیل استعداد‌ها به نیروی موثر چشم‌ها به دانشگاه ها‌ی فنی و حرفه‌ای دوخته شده است.
 
او افزود: توجه به امکانات دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای می تواند این استعدادها را شکوفا کند اما از عوامل مهم توسعه این محیط با تمام مشکلاتش فداکاری و مدیریت خالصانه مدیران و هیات علمی این دانشگاه است که می تواند گام بلندی برای رشد این مجموعه باشد.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به محوریت قرآن و عترت در بیست و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: محوریت این جشنواره قرآن و عترت است و از این جهت که مردم به این اصل چشم دارند، بسیار حائز اهمیت محسوب می شود. 

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه فرهنگ هر جامعه را هنر جهت می دهد، بیان کرد: اگر هنر در مسیری ناهنجار باشد جامعه را به ابتذال می‌کشاند و سقوط را برای جامعه به ارمغان می آورد که این در گذشته قابل لمس بوده است.
 
انتهای پیام/ م.ی
 
غلبه به نقشه‌های دشمن نیاز به نیروی انسانی، سرمایه و فناوری دارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.