اجرای طرح نشاط معنوی با شرکت ۱۲ هزار دانش آموز گیلانی

۱۲ هزار دانش آموز گیلانی در طرح تابستانی "نشاط معنوی" شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: ۱۲ هزار دانش آموز در این استان از برنامه‌های طرح تابستانی نشاط معنوی بهره‌مند شدند.

او افزود: در طرح تابستانی نشاط معنوی به منظور بهینه سازی اوقات فراغت از سوی اوقاف و امور خیریه گیلان، ۵ هزار دانش آموز دوره ابتدایی و ۷ هزار دانش آموز در دوره اول و دوم متوسطه از برنامه‌های این طرح بهره‌مند شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: ۶۸ اردوی یک روزه، ۷۲ برنامه ورزشی، ۴۷ برنامه مهارتی، ۷۳ برنامه اردویی و تفریحی و ۱۰۱ برنامه آموزشی برای دانش آموزان شرکت کننده در کلاس‌های این طرح برگزار شد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه ۱۵ روحانی اعزامی و ۱۴۲ روحانی بومی در اجرای طرح نشاط معنوی همکاری کردند، گفت: در اجرای این طرح ۳۱ خیمه معرفت با حضور روحانیون و مبلغان بومی و اعزامی دائر شد.

او با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۲۵ بقعه متبرکه و امام زاده گیلان افزود: طرح تابستانی نشاط معنوی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و نوجوانان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امام زادگان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان تصریح کرد: در اجرای این طرح نهاد‌هایی از جمله آموزش و پرورش، شهرداری ها، دهیاری‌ها و شورا‌ها همکاری کردند.

استان گیلان ۹۴۱ بقعه متبرکه دارد.

انتهای پیام/ع

شرکت ۱۲ هزار دانش آموز گیلانی در طرح تابستانی "نشاط معنوی"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.