فعالیت بیمارستان دولتی آبیک با تعرفه دولتی

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان دولتی شهدای آبیک گفت: این بیمارستان با خرید خدمت فعالیتش را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دکتر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان دولتی شهدای آبیک گفت: با جلب نظر وزارتخانه، و مشخص شدن بهره بردار آن این بیمارستان بصورت خرید خدمت ارائه خدمت خواهد کرد.

مهرام افزود: با مشخص شدن بهر ه بردار و برنده مزایده، این بیمارستان اواخر فصل پاییزه فعالیت درمانی خود را از سر خواهد گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: دانشگاه علوم پزشکی با تامین ۴۰ نیروی متخصص، پرداخت حقوق از طرف دانشگاه، تامین تجهیزات مورد نظر و اجرای طرح توسعه از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت بدون دریافت اجاره بها، بیمارستان شهدای آبیک را به شرکت برنده مزایا تحویل خواهد داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی افزود: خدمات درمانی این بیمارستان با تعرفه دولتی خواهد بود.

به گفته مسولان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ساختمان بیمارستان شهدای آبیک به دلیل وجود نواقص و مشکلات ساختمانی و فقدان استاندارد‌های لازم راه اندازی نشد و تنها بخش‌های اورژانس، کلینیک ویژه، آزمایشگاه‌ها و رادیولوژی آن به بهره برداری رسید و در حال حاضر خدمات چندانی به مردم ارائه نمی‌کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین چند روز پیش هم از پیگیری مقدمات واگذاری بیمارستان خیریه رحیمیان الوند به بخش دولتی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داده بود.

مهرام رئیس تاکید کرد: در توافقاتی که پیش از این بین دانشگاه و بیمارستان خیریه رحیمیان الوند منعقد شده قرار است با تامین ۲۳۰ میلیارد ریال از بدهی‌های این بیمارستان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی، زمینه واگذاری آن به دانشگاه علوم پزشکی فراهم شود.

بیمارستان رحیمیان الوند از زمستان پارسال به علت کمبود درآمد و مشکلات تعرفه‌ای تعطیل شده بود.

انتهای پیا/ک

جلسه بررسی مشکلات بیمارستان دولتی شهدای آبیک

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.