بسته حوادث ۴ شهریورماه ۹۸؛

نگاهی به حوادث امروز دوشنبه ۴ شهریورماه در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۴ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه ۴ شهریورماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق درب‌های منهول فاضلاب با دستان بسته

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز به وقوع چند فقره سرقت درب منهول فاضلاب معابر و خیابان‌ها در برخی از نقاط شهر اهواز توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ و به دنبال آن انتشار تصاویر مربوط به این سرقت در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق و فنی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، او را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: پس از تحقیقات به عمل آمده متهم ضمن اعتراف به جرم خود به ۳۶ فقره سرقت درب منهول فاضلاب در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان با اشاره به تحویل متهم به مقامات قضایی و ادامه تلاش‌ها جهت شناسایی و دستگیری همدستان و مالخر این سارق، تصریح کرد: مجهز نمودن درب‌های منهول فاضلاب به لولا می‌تواند عامل بسیار مهم و بازدارنده‌ای از سرقت این درب‌ها باشد.

سارق حرفه‌ای منزل در بند قانون

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به وقوع چند فقره سرقت از منزل در برخی مناطق این شهرستان، بیان داشت: شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او در ادامه افزود: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی یک سارق حرفه‌ای در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی اذعان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت منزل از نقاط مختلف شهرستان دزفول اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دزفول ضمن اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی یکی از راه‌های پیشگیری از سرقت منزل را استفاده شهروندان از دوربین‌های مدار بسته، حفاظ فلزی و دزدگیر عنوان کرد.

پلیس اندیمشک، میزبان سارق حرفه‌ای

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی منازل در برخی از نقاط این شهرستان، تدابیر لازم به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به ماموران انتظامی ابلاغ و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی "قلعه لور" با اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس، سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی اظهار داشت: سارق دستگیر شده که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار می‌باشد با حضور در محلات این شهرستان و معرفی کردن خود به عنوان مهمان یکی از همسایگان و یا همسایه تازه وارد پس از شناسایی طعمه‌های خود در اولین فرصت اقدام به سرقت اسباب و اثاثیه منازل می‌کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم، تعدادی اموال سرقتی از قبیل چرخ خیاطی، جاروبرقی، لپ تاپ، تلفن همراه، ۲ دستگاه تلویزیون، مدارک شناسایی و هویتی مالباختگان، کشف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت از منازل اعتراف کرد افزود: پس از تشکیل پرونده متهم تحویل مرجع قضایی داده شد.

دستبند پلیس بر دستان ۳ سارق بعنف در مسجدسلیمان حلقه زد

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر اینکه سه نفر با تهدید چاقو تلفن همراه وی را به سرقت برده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او اذعان داشت: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات تخصصی باند ۳ نفره سارقان بعنف را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ علی حسینی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.